Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Zijn er gelovigen die bidden

• Anna Lieze

Ik denk de bijbel

• M*j*r**

theo Schreef:

——————————————————-

> Wat een slimme gedachte.

>

> Daar had ik helendal niet aan gedacht.

>

> Zo blijkt maar weer dat vrouwen slimmer zijn dan

> mannen.

>

> Het is nu bewezen.

Tuurlijk zijn vrouwen slimmer en vooral als ze blond zijn :)

Een blondje loopt een bank in Amsterdam Centrum binnen en vraagt om een lening. Ze zegt dat ze voor 2 weken op zakenreis naar de Verenigde Staten moet en dat ze € 5.000,- nodig heeft.

De bankemploye zegt dat de bank wel een onderpand nodig heeft voor de lening. Het blondje pakt haar autosleutels en overhandigt de man de sleutels van een gloednieuwe Rolls Royce, die voor het gebouw geparkeerd staat. De identiteit van het blondje wordt gecontroleerd en alles klopt. De bank gaat akkoord met de rolls als onderpand voor de lening.

Als ze weg is hebben de directeur en zijn personeel een hoop lol over het feit dat iemand een auto van een half miljoen als onderpand gebruikt voor een lening van maar € 5.000,- . Echt iets voor een blondje is de lacherige opinie. Een van de bankmedewerkers rijdt de rolls in de ondergrondse garage van de bank en parkeert de auto daar.

Na 2 weken komt het blondje terug en betaalt netjes de lening terug plus de rente van zo'n € 20,- . De employee groet haar vriendelijk en zegt dat ze blij waren zaken met haar te kunnen doen. Maar hij geeft aan dat ze wel enigszins in verwarring zijn geraakt. Na haar vertrek hebben ze haar nog een keer nagetrokken en het bleek dat ze multimiljonair is. Waarom wou ze in vredesnaam € 5.000,- lenen terwijl ze zelf zo rijk is?

Het blondje kijkt hem glimlachend aan en zegt: “Waar zou je anders in Amsterdam voor slechts € 20,- je auto voor 2 weken kunnen parkeren?”

• M*j*r**

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> voor die arme Bultrug, ik hoop zo dat hij gered

> wordt.

> Ja, ik heb wel een schiet gebed gedaan dat dat

> dier gered mag worden.

Ik vind het ook zo zielig voor die Bultrug :(

• Boris

:D:D:D

• Boris

Vandaag wordt er misschien nog een nieuwe reddingsactie ondernomen…

http://nos.nl/artikel/451388-bultrug-gesprek-van-de-avond.html

• Frans

Een hele goeie, mensen zijn toch zo sukkelachtig als ze op zichzelf zijn. ;)

• Frans

Ik denk dat je hier groot gelijk in hebt.

• Frans

Of je hebt problemen met je schildklier zoals mijn echtgenote. Niets in dit leven is gewoon vanzelfsprekend.

• Frans

Een bultrug op een paal ? ;)

• Otis

(tu):D