Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Zijn er gelovigen die bidden

• Nada

Niet gebeden maar hoop wel dat ze het dier kunnen redden.

• Nada

:) Zelf geen vlees eten is een begin wat ik probeer te doen.

• Channah

Dat doe ik al zo'n 35 jaar. En dankzij een arme jeugd, én de invloeden van de keukens van in honderden jaren neergestreken ‘allochtonen’ te Amsterdam was en is dat niet al te moeilijk. Als je recepten wil hoor ik het wel. :);)

• Nada

Juist.

• LiaDonkers

De natuur is wreed. Wat zegt dat over de schepper van dit beest?

Bidden we voor de redding van dit dier?

Of bidden we God om hem te verwijten dat hij de natuur anders had moeten maken?

• LiaDonkers

Misschien zit er wel een Jona in.

• Nada

Ik zei eigenlijk dat ‘probeer ik te doen’ omdat ik er nu pas achter ben dat gewone kaas uit de supermarkt niet eens vegetarisch is. Nooit geweten.

Ik ken zelf hele lekker recepten maar wel leuk dat je het aanbiedt. :)

Wijziging: was toch goed, die onzekerheid van mij ook :D

• Nada

De vraag is eigenlijk wat ik ook dacht te merken bij Channah, waarom bidden we voor dit dier en is dit zielig terwijl er duizenden dieren dood gaan omdat mensen vlees op hun bord willen. Beetje hypocriet.

• Gonnie

De natuur is verschrikkelijk wreed, en ik ben ook niet in staat om ontspannen naar de natuurfilms te kijken, het begint met schoonheid tot dat er dieren in voorkomen en dan is het eten of gegeten worden. Dan heb ik het al gezien, dan hoeft het niet meer voor mij.

Maar ja dat is allemaal de schuld van Adam en Eva.:S

• Frederik D

Dat verklaart dan alles.