Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Zijn er gelovigen die bidden

• keessie

Die weten dat niet een vis voelt ook niets als je hem aan de haak slaat.

• Channah

Wat een lieve naam, Hansje. :)

• Channah

Keessie, het is erg dom om maar wat te beweren zonder er iets vanaf te weten. Dus lees er eerst eens iets over.

• Frederik D

De natuur is geen kinderboerderij, Channah.

Een bultrug die aanspoelt, is waarschijnlijk al niet gezond. Hem redden streelt weliswaar onze dierenliefde (die niet geldt voor wormen) maar is in natuurlijk opzicht onzinnig.

En waarom schiet men dat beest niet gewoon af? Omdat de kijkertjes van het jeugdjournaal, ja dezelfde lieverdjes die elkaar lopen te pesten, er niet tegen kunnen? Jaag een kleine torpedo door het hoofd van dat beest en zijn lijden is voorbij.

Dierenartsen zeggen gaarne wat men horen wil.

• Frederik D

Is geen vis maar een zoogdier, dus een verwante van jou.

• keessie

Van jou Frederik, ik stam niet van een vis af zo rijk is mijn fantasie niet

• Boris

Een bultrug is geen vis maar een zoogdier.

• keessie

Dat is een walvis ook toch is het een vis, mot ik nou alles uitleggen en Channah maar zeggen dat keessie dom is.

• Boris

Een walvis is ook een zoogdier, dus geen vis.

• Channah

Wat een belerend toontje toch weer ten opzichte van wat ik en velen met mij allang weten.

Maar O,.K., een mens die kanker of een andere levensbedreigende ziekte krijgt kun je ook gewoon aan haar/zijn lot overlaten, de natuur doet het werk wel. Of ‘gewoon’ door het hoofd schieten, natuurlijk.