Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Zijn er gelovigen die bidden

• Channah

Ze kan niet lezen, anders had ze beter geweten. Maar laat maar kletsen, ze is niet wijzer. Zielig.

• ¥ Lotje ­­¥

en jij moet niet zo zeveren . van webmasterrrrrrrrrrrrrr . ga weg zeg klein kind . zie gewoon hoe het hier gaat . om daar een topic over te maken. je wou je drol even kwijt zeker .tis hier geen baby boomer en ook geen chat. .Maak je maar druk om je katten . Want een prikker kan dat ook aangeven bij de dierenbescherming.B)

• Boris

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> en jij moet niet zo zeveren . van

> webmasterrrrrrrrrrrrrr . ga weg zeg klein kind .

> zie gewoon hoe het hier gaat . om daar een topic

> over te maken. je wou je drol even kwijt zeker

> .tis hier geen baby boomer en ook geen chat. .

• Gonnie

Ik minacht gelovigen die een volkomen verkeerde beeld van God weer geven.

God is groter dan menig gelovige meent hoe God is.

En met jouw is het helemaal erg keessie hoe jij over God denkt. Jij meent zelfs te weten hoe God denkt en wat zijn plannen in het verschiet liggen.

Nee keessie wees deemoedig en ga niet bij voorbaat voor God denken.

Dat is een teken van een hoogmoed wat voor de val komt.

• keessie

Jij kent God niet eens, je vraagt en zeurt alleen maar Gonnie, in je teksten zie ik niets anders dan twijfel.

• Gonnie

Stoppen, ik heb van haar gelezen dat zij beslist niet de katten mee naar haar slaapvertrek wil hebben maar waar gaat dit over, ik vind het wel nu een onaangenaam wending krijgen , als men aangevallen wordt op privé leven.

Val haar aan als dit gaat over de gang van zaken van dit bord maar houd privé zaken buiten. Het moet toch kunnen als men over iets schrijft wat je lief is dat het niet later verkeerd wordt op gepakt om daar iemand mee aan te vallen.

Kom Els zo ken ik je niet.

• Channah

Gonnie, Els heeft een pesthekel aan mij, en zal er alles aan doen om mij in een kwaad dagtlicht te stellen. Net als Lotje eigenlijk. Maar ze heeft gelijk: mijn katen mogen bij mij op bed, hoor. Ze doen het gelukkig niet alle zeven, want anders zou ik er, hoewel ik een groot bed heb, niet meer in passen. ;)

Maar wat al die aantijgingen waar het mijn leven betreft - die ook nog eens getuigen van niet kunnen lezen - met een lijdende bultrug te maken hebben snap ik niet. 8-)

• theo

keessie Schreef:

——————————————————-

> theo Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Dus je gaat aan de paarde van Eli voorbij.

> >

> > De zee was niet meer…je zult het vast wer

> > leterlijk lezen maar de zee staat voor dood en

> > angst.

> >

> > ALS je de zee in Openbaring dan letterlijk wilt

> > nemen waarom dan niet de paarden bij Eli?

>

>

> Das nieuws hoor ik voor het eerst dat de zee angst

> is

Je bent het daar niet mee eens?

• Gonnie

Beste keessie jij zou mij een plezier doen als jij mij negeert.

Wees gelukkig met jouw manier van geloven, maar val mij daar niet mee lastig als ik anders over het leven en God denk.

• Gonnie

Als jij ziek wordt ga jij niet naar de dokter maar laat het aan de natuur over.

Jij had kanker 10 jaar geleden schreef jij, jouw man ook. Is dat van zelf over gegaan, gewoon de natuur deed dat.?

Of toch door de wetenschap.?