Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Zijn er gelovigen die bidden

• Frederik D

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f0/Humpback_whale_size.svg/220px-Humpback_whale_size.svg.png

Het grote figuurtje is de bultrug, het kleine figuurtje is de mens.

Zie ook:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bultrug

Kan een bultrug misschien Jona hebben ingeslikt?

• keessie

Hij ligt op een bult op zijn rug vandaar de naam Bultrug, maar dat even ter zijde, zou zo'n beest ook in de hemel kunnen komen wat denken jullie daarvan Gonnie en Theo?

• theo

Als paarden in de hemel kunnen komen dan zou ik niet weten waarom dit arme dier er niet zou kunnen komen.

Wat denk je zelf?

2 Kon 2,11

En, terwijl zij voortgingen, al wandelende en sprekende, zie, een vurige wagen en vurige paarden! en die maakten scheiding tussen hen beiden. Alzo voer Elia in een storm ten hemel.

• keessie

Dat beest komt never in de hemel, mits het veranderd in een vogel en dat zou zomaar weer kunnen volgens de evolutie van Frederik.

• Boris

keessie Schreef:

——————————————————-

> Hij ligt op een bult op zijn rug vandaar de naam

> Bultrug

, maar dat even ter zijde, zou zo'n beest

> ook in de hemel kunnen komen wat denken jullie

> daarvan Gonnie en Theo?

Je maakt een grapje zeker?

Als een bultrug onderduikt wordt de rug sterk gekromd en komt de kleine rugvin als een soort bult boven water. Vandaar de naam bultrug.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bultrug

• theo

2 Kon 2,11

En, terwijl zij voortgingen, al wandelende en sprekende, zie, een vurige wagen en vurige paarden! en die maakten scheiding tussen hen beiden. Alzo voer Elia in een storm ten hemel

• keessie

Openbaring 21

1 En ik zag een nieuwen hemel en een nieuwe aarde; want de eerste hemel, en de eerste aarde was voorbijgegaan, en de zee was niet meer.

Dat wordt zwemmen op het droge

• theo

Dus je gaat aan de paarde van Eli voorbij.

De zee was niet meer…je zult het vast wer leterlijk lezen maar de zee staat voor dood en angst.

ALS je de zee in Openbaring dan letterlijk wilt nemen waarom dan niet de paarden bij Eli?

• keessie

theo Schreef:

——————————————————-

> Dus je gaat aan de paarde van Eli voorbij.

>

> De zee was niet meer…je zult het vast wer

> leterlijk lezen maar de zee staat voor dood en

> angst.

>

> ALS je de zee in Openbaring dan letterlijk wilt

> nemen waarom dan niet de paarden bij Eli?

Das nieuws hoor ik voor het eerst dat de zee angst is

• samuel

Ik lees net dat er in Amerika weer een schietpartij heeft plaatsgevonden, nu op een basisschool, 27 doden waaronder 18 kinderen.

Artikel en video schietincident basisschool Conn.

Zijn er mensen die voor de ouders en nabestaanden van deze vermoorde en kinderen en hun leraren bidden?