Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Zijn er gelovigen die bidden

• Gonnie

voor die arme Bultrug, ik hoop zo dat hij gered wordt.

Ja, ik heb wel een schiet gebed gedaan dat dat dier gered mag worden.

• Ellen-Josee

Waarom niet ook een gebed voor al die huisdiertjes die door hun baasje naar het asiel zijn gebracht, omdat ze de rekening van de dierenarts niet kunnen betalen?

Of voor de hondjes die op Marktplaats worden gezet omdat het baasje geen tijd heeft voor uitlaten?

En zo zou ik een erg lange lijst kunnen maken helaas.

• Sietse 45

Volgens mij vindt God dat helemaal niet prettig al dat gezeur aan zijn Hoofd Ellen

• theo

Dat heb ik niet gedaan maar toen ik de beelden op tv zag van de naar adem happende vis vroeg ik mij wel af waarom ze het arme dier niet uit zijn/haar lijden verlossen.

Of zou dat niet kunnen bij zo'n enorm dier?

• Gonnie

Zeker Ellen dat is ook zo, en zo heb ik ook gebeden voor de kat van mijn kleinzoon die 3 dagen zoek was , enGod heeft toen mijn gebed verhoort. Zo zie je maar soms verhoort God gebeden.(tu)

• Gonnie

Welke theo ben jij.?

Oh ik weet het.:)

Ik vind het een triest gezicht het arme dier.

• theo

Hahaha, is inderdaad wat moeilijk maar dit was en is nu de echte hoewel je dat nu ook weer niet zeker kunt weten dus.

Denk maar aan mijn schrijfstijl.

• Otis

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Welke theo ben jij.?

> Oh ik weet het.:)

>

> Ik vind het een triest gezicht het arme dier.

Als je op de naam klikt kun je het aan het aantal reacties wel zien, maar daar was je inmiddels wel achter denk ik.;)

• theo

Wat een slimme gedachte.

Daar had ik helendal niet aan gedacht.

Zo blijkt maar weer dat vrouwen slimmer zijn dan mannen.

Het is nu bewezen.

• Gonnie

Ja ik werd weer helder, na een kort slaapje.;)