Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

zondagsrust

• theo

Is een reactie maar geen antwoord.

• theo

Je schreeuwt echt om aandacht jongen.

Toch eens een afspraak met mij maken?? Of ga je liever naar een psychiater ?

• Anna Lieze

Om eerlijk te zijn heb ik liever dat je je waffel houdt en mij verder negeert

• theo

Wederijds…volkomen wederijds knul.

Je beseft niet dat je mij stalkt ipv ik jou ?? !!

• Anna Lieze

Wat jij wilt theo

• theo

Okay

• theo

Oke

• Anna Lieze

(tu)

• Frans

Douce Schreef:

——————————————————-

> Dat is het eerste gebod, wat Jezus zei. Opgekloptheid over de sabbat zeg ik in het algemeen. Dat wordt er altijd uitgelicht, wat ik vreemd vind. Omdat juist dat eerste gebod zo belangrijk is.

>

> Douce

Naar mijn mening is het niet het belangrijkste gebod, trouwens waarom zou er meerwaarde zijn in geboden waar we horen naar te streven ?

Het is zo opvallend denk ik, juist omdat de andere negen aannemelijker klinken, zelfs voor niet-gelovigen (behalve de eerste dan). Objectieve gelovigen kunnen zich dus wel nog onderscheiden door ze alle tien te aanvaarden.

• Eliyahu

Douce Schreef:

——————————————————-

> Als je 1 gebod overtreedt, ben je al schuldig aan

> het overtreden van de gehele wet…

Bs'd

Hoe kom je in vredesnaam op dat krankzinnige idee???

Denk je dat als iemand een brood steelt omdat hij honger heeft, dat hij dan de doodstraf krijgt omdat hij ook de wet die moord verbiedt overtreden heeft??

Natuurlijk niet!

Dat hele concept: “Als je 1 gebod overtreedt, ben je al schuldig aan het overtreden van de gehele wet…” is te krankzinnig voor woorden.