Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Europa's demografische euthanasie

• Douce.

Een nepjood die anderen beticht van krakzinnigheid, dommigheid, gebrek aan rekenkunde, afgodendienst enz. enz. 't Is bij eli ja hoor een grabbelton van verderf.

Maar hij werkt niet, dus hij kan z'n rekenen nog wel bijschaven en z'n penninkjes na gaan tellen die hij krijgt voor het christenen zieken rond de feestdagen.

Hij is de weg kwijt, want hij weet zelf niet meer wat hij zit te blazen en te toeteren.

Douce

• Boris

Ik maak me er verder niet druk om, hij maakt zichzelf compleet belachelijk hier.

• Eliyahu

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> kijk je berichten maar na van de afgelopen 72 uur,

> kom je het vanzelf tegen.

Bs'd

Tja, geen antwoord. Ik had ook niks anders verwacht.

• Boris

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16169077/16180129/re-europas-demografische-euthanasie#msg-16180129

• Eliyahu

Boris Schreef:

——————————————————-

> Hier zeg je het.

>

> http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16169077/161

> 71793/re-europas-demografische-euthanasie#msg-1617

> 1793

Bs'd

Ik ze daar toch echt nergens staan dat vrouwen onder de 15 en boven de 50 kinderen krijgen.

Het zal wel eens gebeuren, maar voor ons onderwerp zijn die aantallen niet relevant.

• Eliyahu

Boris Schreef:

——————————————————-

> Ik maak me er verder niet druk om, hij maakt

> zichzelf compleet belachelijk hier.

Bs'd

Hallo, ik ben niet degene die hier met de 1% claim op de proppen kwam.

Als je het nou over compleet belachelijk hebt….

• Boris

Dat staat er wel.

Hoeveel kinderen werden er geboren? “In 2011 werden in Nederland ruim 180 duizend kinderen geboren.”

Met 17 miljoen inwoners heeft NL 8,5 miljoen vrouwen. Dat betekent dat in 2011 1 op de 47 vrouwen een kind kreeg

.

8,5 miljoen vrouwen gedeeld door 180.000 kinderen. Daaruit concludeer jij dat 1 op de 47 vrouwen een kind kreeg volgens jouw rekenkunde.

Vrouwen van alle leeftijden dus.

• Douce.

Je probeert je er nu erg opzichtig uit te draaien, door de aandacht af te leiden.

Tjonge jonge, wat een neppertje ben jij.

Douce

• Boris

Ik laat je verder maar weer met rust. Ga vooral door met jezelf compleet belachelijk maken hier op dit prikbord.

Je bent erg vermakelijk.

• Boris

Dat is hij inderdaad. Maar het gaat hem niet lukken om zich eruit te draaien.