Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Europa's demografische euthanasie

• Boris

Het is heel eenvoudig. Een derde van de kinderen in NL wordt geaborteerd. Het gemiddelde aantal kinderen wat per vrouw geboren wordt, is 1,76. Dat betekent dan dat er per vrouw 0,88 kind geaborteerd wordt.

Waar jij die belachelijke flauwekul vandaan haalt is mij een raadsel.

In 2009 hebben bijna 9 op de duizend in Nederland wonende vrouwen van 15 tot 45 jaar een abortus laten verrichten in een ziekenhuis of abortuskliniek.

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/publicaties/artikelen/archief/2011/2011-3322-wm.htm

• Douce.

Op 27 december zijn we weer van die flauwekul verlost. Altijd voor de christelijke feestdagen komt eli ja hoor om de zaak te traineren en te treiteren. Dit keer doet hij het met volstrekt belachelijke uitspraken.

Douce

• Boris

eli ja hoor :)

• CU

Ach, ik vond het wel confronterend met zijn grote bek over anderen altijd.

• Frederik D

Dus 1 procent i.p.v. de 33 procent van Eliyahu. Maar stel dat het CBS er honderd procent naast zit. Dan is het nog altijd 2 procent en geen 33.

Maar rekenen is niet de sterkste kant van Eliyahu. Hij zit er vaker vele factoren ernaast.

• Sfred+

Hij is niet helemaal goed. Ik zie hem helaas meer en meer als een godsdienstwaanzinnige.

• Sfred+

Hij lijkt mij ook een figuur die de moeder laat sterven bij de geboorte om het kind te reden en vind het van minder belang dat dan een heel gezin ontwricht wordt, voor jaren. :S

• Sfred+

Natuurkunde en aanverwanten moet hij helemaal van wegblijven.

• Eliyahu

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Hij lijkt mij ook een figuur die de moeder laat

> sterven bij de geboorte om het kind te reden en

> vind het van minder belang dat dan een heel gezin

> ontwricht wordt, voor jaren. :S

Bs'd

Als het de één of de ander is, dan wordt de moeder gered.

• Eliyahu

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Natuurkunde en aanverwanten moet hij helemaal van

> wegblijven.

Bs'd

Tja, hier gaan Boris, de “wetenschappelijke Fred”, en Sfred, gierend op hun gezicht, omdat ze elementaire rekenvaardigheden niet beheersen.

Volgens het CBS doen 9 op de duizend vrouwen een abortus.

So far so good. Of, beter gezegd: So gruesome.

Hoeveel kinderen werden er geboren? “In 2011 werden in Nederland ruim 180 duizend kinderen geboren.” http://www.nji.nl/smartsite.dws?id=114419

Met 17 miljoen inwoners heeft NL 8,5 miljoen vrouwen. Dat betekent dat in 2011 1 op de 47 vrouwen een kind kreeg, en dat is dan

21 vrouwen op de 1000.

Als je dan 9 op de duizend vrouwen een abortus laat doen, dan zit je met bijna een derde van de kinderen die geaborteerd worden.

Dus dat 1% getal van Fred slaat gewoon nergens op. Te dom om een eenvoudig rekensommetje te begrijpen.

En al degenen die het met hem eens waren, die zijn net zo dom.

Ga eens een cursus elementair rekenen volgen jongens!