Ik moet het toch niet verplicht met je eens zijn mag ik hopen?
Heb je mijn privepostduif niet in je hokje gekregen? Wat raar..
Ik probeer het opnieuw binnen dit prachtige medium via priveberichten..
NU !!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlMaar je doet toch maar liever nergens mee op wie en met welk onderwerp dan ook?
Je praat/sneert liever met/over personen dan over onderwerpen begrijp ik.
Wil je het dan over fietsen hebben of het paargedrag van de driehoornige knerten?
Dan moet je overigens wel een andere discusiepartner zoeken en wellicht op een ander discussiebord.
Heb je mu voldoende aandacht van me gehad ? Want ik heb het liever over onderwerpen dan over personen.
Nee theo,dat worden we,denk ik, nooit.
Maar waarom verschillen de namen in Num 1…..Ruben, Simeon, Juda, Issaschar, Zebulon, Efraïm, Manasse, Benjamin, Dan, Aser, Gad en Naftali.
met die uit ;..Openb. 7:4-8: „Ik hoorde het aantal van hen die verzegeld werden, honderd vierenveertig duizend, verzegeld uit elke stam van de zonen Israëls: . . . Juda . . . Ruben . . . Gad . . . Aser . . . Naftali . . . Manasse . . . Simeon . . . Levi . . . Issaschar . . . Zebulon . . . Jozef . . . Benjamin.
Dit kunnen niet de stammen van het natuurlijke Israël zijn omdat er nooit een stam Jozef is geweest, de stammenEfraïm en Dan niet in deze opsomming voorkomen en de levieten voor de dienst in verband met de tempel afgezonderd werden maar niet als een van de 12 stammen werden beschouwd. Zie Numeri 1:4-16.
Johanan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?