Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vandaag is de Internationale Dag van de Mensenrechten

• Sfred+

Dat woord is zwaar beladen is onze samenleving en deze mensen kiezen er bewust voor om dit woord te gebruiken om een puur politiek motief cq o wat ben ik zielig onderbuik gevoel op te wekken bij mensen.

Jij weet niets van het Europees asielbeleid dat is nu wel zeer duidelijk anders was jouw gelijk een hiaat opgevallen. Vraag maar even aan je IND heilig in welk land hij asiel moest aanvragen gezien dat hij via Turkije over d eweg Europa in kwam. Dit is namelijk al reden genoeg om hem de asielaanvraag te weigeren en uit te wijzen.

• Sfred+

Dat bedoel ik , jij bent echt niet goed om zo een link te maken met uitwijzen van UITGEPROCEDEERDE asielzoekers.

• perihelium

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Dat woord is zwaar beladen is onze samenleving

Inderdaad, uitzetten/deporteren is zwaar beladen.

> en

> deze mensen kiezen er bewust voor om dit woord te

> gebruiken om een puur politiek motief cq o wat ben

> ik zielig onderbuik gevoel op te wekken bij

> mensen.

>

> Jij weet niets van het Europees asielbeleid dat is

> nu wel zeer duidelijk anders was jouw gelijk een

> hiaat opgevallen. Vraag maar even aan je IND

> heilig in welk land hij asiel moest aanvragen

> gezien dat hij via Turkije over d eweg Europa in

> kwam. Dit is namelijk al reden genoeg om hem de

> asielaanvraag te weigeren en uit te wijzen.

Dat mensen niet uitgezet kunnen worden is reden genoeg om dat niet te doen.

• Sfred+

Wordt echt meer en meer duidelijk dat niets, maar dan ook niets afweet van het Europees asiel belijd.

Uitgeprocedeerde in detentie te zetten met alleen eten, onderdak, Noodzakelijke medische verzorging en kleding en meer niet. Moet je eens kijken hoe snel zij gaan meewerken aan hun vertrek.

Ik ben in diverse landen geweest waar dit gebeurd, 95% wil binnen 3 maanden vrijwillig vertrekken en weet opeens waar zijn/haar papieren gebleven zijn die zoek waren en niet raar opkijken als zijn/haar asiel advocaat opeens de papieren vind.

• Frederik D

Zo is het maar net.

En die vluchtelingen komen hier via louche mensensmokkelaars. Wie die vluchtelingen met open armen ontvangt, steunt dus ook die misdadige mensensmokkelaars.

Het zijn geen politieke vluchtelingen maar economische gelukszoekers en vluchtende delinquenten.

Hele wijken in Nederland zijn ontwricht door de immigratie. Men schopt elkaar rustig dood. De immigratie moet ingedamd worden. Bovendien hebben we onze handen al vol aan ons eigen tuig, bijvoorbeeld woonwagenbewoners.

Wie buitenlanders wil helpen, helpt ze maar ter plekke. Bijvoorbeeld door steun aan Artsen Zonder Grenzen. We kunnen beter ons geld uitgeven aan hulp ter plekke dan aan immigranten, die miljoenen kosten.

• Sfred+

(tu)