Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wat een eer

• Sietse 45

Grote mensen zijn net kleine kinderen:D

• Gonnie

Om dat jij nu toevallig die één was, kon ik jou bij naam noemen.

• Anna Lieze

Er zijn belangrijkere zaken om je druk over te maken

• Gonnie

Inderdaad daar heb jij zeker gelijk in, maar vaak zijn dat zulke grote problemen, dat het voor gewone simpele zielen zo als ik ,en vele met mij, daar geen enkele invloed op hebben om die problemen hoe dan ook op te lossen, dat kan de regering nauwelijks, laat staan jij en ik ,en alle prikkers hier. En daarom zijn wij hier althans ik, om onze frustratie hier te luchten.X(

• Channah

Wilde je mij bij naam noemen, en er een hetzerig bericht van maken. Wat natuurlijk meteen weer een uiterst kinderachtige insinuatie - waar ik niet op inga - opleverde vanuit een bekende hoek.

• Gonnie

Bekende hoek.?? Af fijn, je denkt maar wat je er van denken wil.

• Channah

Dat doe ik, en dat staat hier beschreven.

• Ellen-Josee

Er staat dat het bericht per ongeluk is weggehaald.

De webmaster zal wel niet alle berichten ‘per ongeluk’ weghalen.

Dus wat dat betreft was ze een uitzondering.

Niks bijzonders aan de hand, gewoon een ongelukje - te snel op delete geklikt of zo.

• Channah

Goed geformuleerd EJ. Ik ben benieuwd of ik nu ook excuses aangeboden krijg van degene die hier zo'n punt van moest maken. ;)

• Gonnie

Oh maar lieve Channah, mijn mening daarover is niet veranderd hoor, ik gun je de excuses maar ik zie niet in waarom ik jou mijn excuses zou aanbieden,tenzij jij daar wakker van hebt gelegen, ja dan spijt het mij want wij zijn op de wereld om lief te zijn tegen elkaar al is die liefde meestal ver te zoeken.

Vergeet het en blijf hier gezellig mee doen.:)