Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wat een eer

• Gonnie

voor Channah dat zij excuses krijgt aangeboden openlijk in een topic van de bijbel dat haar bericht is verwijderd, terwijl dat wel veel vaker gedaan wordt bij prikkers zonder enig uitleg of verontschuldiging.:)

• Otis

Ze kunnen het verwijderen maar kunnen ze het ook weer terug zetten?

• Gonnie

Weet ik niet, maar ik was zo verbaasd want dat was niet de gewoonte van de webmaster, want volgens mij had ik in de reglementen gelezen dat de webmaster zonder enige reden berichten mag verwijderen. Maar dat bij Channah uitzondering wordt gemaakt is bijzonder.

• perihelium

Ben je soms jaloers?

• Gonnie

Echt wel!!, :D

Maar buiten dat, heb ik toch het recht om daar verbaasd over te zijn.?

Of zie jij ook Channah ook hoger in aanzien dan ieder andere prikker op dit bord.?

Kan zijn natuurlijk.

• Channah

Gonnie, IK kan er niets aan doen dat de webmaster haar/zijn excuses aanbiedt.

Wellicht is het handiger dat je de webmaster erop aanspreekt. dat kan door middel van de link onderaan dit prikbord.

• perihelium

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Echt wel!!, :D

;)

>

> Maar buiten dat, heb ik toch het recht om daar

> verbaasd over te zijn.?

Natuurlijk, maar waarom zou je.

> Of zie jij ook Channah ook hoger in aanzien dan

> ieder andere prikker op dit bord.?

> Kan zijn natuurlijk.

Ook? En nee.

• Gonnie

Weet ik, en misschien zijn er wel prikkers die dat ook gedaan hebben.

Maar ik kon het niet laten om mijn ongenoegen daarover openbaar te maken. Termeer om dat ik dat niet begrijpen kan. Het lijkt zo of jij een grootheid bent en voor jou een uitzondering gemaakt mag worden.:S

• Channah

Ik vind de manier waarop je je ongenoegen kenbaar maakt niet netjes ten opzichte van mij. Het lijkt wel of je er genoegen in schept om mij in een kwaad daglicht te zetten. Je had het ook zo kunnen formuleren: “Waarom wordt er bij de een excuses aangeboden als er een bericht wordt weggehaald en bij anderen niet?”

• Otis

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Weet ik, en misschien zijn er wel prikkers die dat

> ook gedaan hebben.

> Maar ik kon het niet laten om mijn ongenoegen

> daarover openbaar te maken. Termeer om dat ik dat

> niet begrijpen kan. Het lijkt zo of jij een

> grootheid bent en voor jou een uitzondering

> gemaakt mag worden.:S

Zou het kunnen zijn dat de webmaster een bekende van haar is?