Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Advent

• Daan

Channah Schreef:

——————————————————-

> Daan, de meerderheid vindt kinderen wel leuk.

Kinderen van zichzelf.

Vaak niet van een ander .

> Hoewel,ik soms ook betrwijfel of ze er wel goed

> over nagedacht hebben voordat ze eraan begonnen,

> gezien het chagrijn waarmee ik toch regelmatig

> ouders tegen hun kinderen tekeer hoor en zie

> gaan.

Niet zo verwonderlijk. Ligt aan die ouders, die de kinderen aanbidden, zodoende moeten ze die door en door verwende en aanbeden koters tevreden zien te houden.

Dit lukt natuurlijk nooit en dan krijg je die charijnige gezichten van de ouders, want die schreeuwende blagen eisen alle aandacht op en brullen net zolang door totdat ze hun zin krijgen.

Die gekke op de grond liggende krijsende k-u-t kinderen……grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Bah wat heb ik een hekel aan dit soort kinderen.

> Ik heb ook helemaal niets met kinderen, en daarom

> heb ik ze dus ook niet gekregen, dus ook geen

> gedoe met kleinkinderen. Heerlijkj!

Lekker je eigen leven leiden.

Geen gezeur met verwende kleinkinderen tevreden houden.

> Soms kom ik wel eens een aardig kindje tegen,

> hoor. Maar ik hoef ze niet constant om mij heen.

Soms kom ik ook weleens een leuk kindje tegen, maar niet vaak.

• Daan

theo Schreef:

——————————————————-

> Daarom zijn kleinkinderen nou leuk;

>

> Ben je lief? Kom maar bij oma/opa.

>

> Ben je vervelend…hup naar ja ma /pa.

Misschien is dit wel zo.

Maar ik hoop het nooit mee te maken.

• theo

Als jij nou 90 jaren zou zijn en in mijn omgeving had gewoond had je kunnen meemaken wat een ontzettend fantastisch geweldig lief kindje ik altijd was.

• Daan

Ik schreef al : Heel soms vind ik een kind wel leuk .

Mischien zou jij als klein braaf jochie met een niet door en door verwende opvoeding wel een aardig kind geweest zijn :)

• Anna Lieze

Daar is helemaal niets meer van over, vergane glorie

• theo

Ik poepte nooit in een luier mar op een potje en ik zeurde natuurlijk nooit.

——————-

Beste Daan, kinderen zijn vaak lastig behalve als het kleine bee bietje er net is..o o o wat een trots en liefde.

Tot blijkt dat hun lieve schattige bee bietje snachts ook veelvuldig huilt en niet het gepeste kindje is op school maar het pestkopje en als puber niet te houden is.

Net zo'n beetje voor mijn bewustwording (want ik weet het zelf niet meer) heb ik volgens mijn moeder haar vaak tot wanhoop gedreven en als pappie thuis kwam was ik het liefste kindje dat iemand zich zou kunnen wensen en DAT is wel de werkelijkheid van mijn eerste levensjaren.

Evenwel is dit een bijbelprikbord en geen kindjespiegologiesopvoed(on)kundig discussie praat/schrijfbordje.

.

• Channah

:-)

• Frederik D

Jij bent altijd weggies en doegies als men op jouw geplakte stukjes reageert.

• Frederik D

Ik heb niets tegen kinderen

zolang ze maar gemuilkorfd

en zeer kort aangelijnd zijn

en mij verder niet hinderen.

• theo

Ben ik zo interessant voor je??

Wil je het graag over mij hebben ipv een bijbels/geloofsonderwerp?

Laten we dan een afspraak maken en een avondje babbelen over mijn persoontje.

Je mag alles van me weten behalve mijn pincode.

Ik praat dan honderduit over mezelf , je hoeft dan alleen maar te luisteren.

Waar en wanneer zullen we afspreken?