Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Advent

• Daan

Els Schreef:

——————————————————-

> Ach jee Daan, dat is het mooiste wat er is.:)

Dat wordt gezegd door de trotse ouders en grootouders.

Maar eerlijk gezegd vind ik er niets aan.

Ik vind kinderen vervelende dreinende verwende strontvervelende schreeuwende etterbakken, waar ik mij dagelijks aan erger.

Vooral als de ouders niet in staat zijn die blerende kinderen op te laten houden met janken op niks af.

• Channah

Daan toch…… ! 8-) ;)

• theo

Chris Schreef:

——————————————————-

> Ik heb er geen enkel probleem mee, ik zocht

> slechts een antwoord op mijn vraag waarom ik nooit

> om jou moet lachen

Oeps… ik begrijp dat je dus wel wel graag om me wilt lachen.

Dan moet ik mijn nievoo maar wat verlagen…of verhogen …of jij hebt geen humor…of je komt speciaal naar dit prikbord om aan het lachen gemaakt te willen worden en het lukt je maar niet of …of …?

• Channah

Is dit humor? 8-)

• theo

Daarom zijn kleinkinderen nou leuk;

Ben je lief? Kom maar bij oma/opa.

Ben je vervelend…hup naar ja ma /pa.

• Anna Lieze

Wat jij wilt theo

• theo

Nou nee, niet ik maar jij wilde iets.

• Channah

Daan, de meerderheid vindt kinderen wel leuk. Hoewel,ik soms ook betrwijfel of ze er wel goed over nagedacht hebben voordat ze eraan begonnen, gezien het chagrijn waarmee ik toch regelmatig ouders tegen hun kinderen tekeer hoor en zie gaan.

Ik heb ook helemaal niets met kinderen, en daarom heb ik ze dus ook niet gekregen, dus ook geen gedoe met kleinkinderen. Heerlijkj!

Soms kom ik wel eens een aardig kindje tegen, hoor. Maar ik hoef ze niet constant om mij heen.

• Otis

Heeft inderdaad niets met humor te maken, eerder kinderachtige flauwekul.

• theo

laat ik nou eens kijken waar Chris in deze draad op het onderwerp is ingegaan.

Ik kijk…en wat denk je….??