Nee dat houd ik privé.
By the way; meen je nu echt, gezien dat je een jaar of 60 moet zijn, dat je wilt leren hoe je behulpzaam moet zijn?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlEllen-Josee Schreef:
——————————————————-
> Hee ja, maar toch leuk dat je het nog liet weten.
>
>
Ik wilde ook een foto plaatsen maar dat lukte niet met mijn mobiel maar nu wel. Hier ben ik met Younis, van het filmpje dat ik eerder had geplaatst, die een soort van dikke soep heeft gemaakt die we op z'n Sudanees met onze handen hebben gegeten. Dat was erg lekker!
Op de achtergrond is de verbouwing te zien, dat zijn nu allemaal kamers in plaats van een grote koude ruimte. Vanmorgen werd ik afgelost door twee jonge dames, type krakers, en heb bij de koffie uitgebreid mijn getuigenis mogen delen en over onze Heer en God van de Bijbel mogen vertellen.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/532000_10200161454695990_1092974105_n.jpg
Dat in nood zitten van de zogenaamde vluchtelingen in NL valt wel mee. Het probleem is er alleen doordat ze procedure op procedure mogen stapelen tot de vliegtuigtrap aan toe, al is hun van dag 1 verteld dat ze kansloos zijn en kunnen het zodoende jaren rekken.
Vergeet niet dat deze gelukzoekers de plaatsen bezet houden en de financieel middelen uitputten voor mensen die het echt nodig hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?