Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De Vluchtkerk

• perihelium

Voor de 90 asielzoekers in Den Haag is nog geen oplossing. Jozias van Aartsen verplicht de groep nu om te slapen met hun tent open. Anders is het geen demonstratie. Hoe onze bureaucratie mensen letterlijk laat stikken van de kou… Als je uit de regio-070 komt, get in touch with Edgar Neo als je iets voor hun wilt betekenen!

foto's: http://www.sjaakboot.nl/tentenkamp-den-haag/

• Ellen-Josee

Ik heb die foto's bekeken en ik vind dat niet normaal en onmenselijk.

Er is veel onrecht in deze maatschappij en er zal nog veel meer onrecht komen.

Shalom,

Ellen

• perihelium

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Ik heb die foto's bekeken en ik vind dat niet

> normaal en onmenselijk.

>

> Er is veel onrecht in deze maatschappij en er zal

> nog veel meer onrecht komen.

>

>

> Shalom,

>

>

> Ellen

Mensen die het al moeilijk hebben in een tent laten zitten met deze kou en zeggen dat ze hun tent open moeten laten kan je wel misdadig noemen. Dat is dan ‘het goede voorbeeld’ van degene die het voor het zeggen hebben in ons land..

Ik ga nu weer een nachtdienst draaien. Jij/jullie welterusten voor zo. Zegen en shalom!

• Ellen-Josee

Als iemand zijn hond zo zou onderbrengen met die kou, zou hij de dierenbescherming op zijn dak krijgen.

Ik zou het trouwens ook zielig vinden voor de hond.

Een goede dienst, als je dit nog leest en Gods zegen,

Ellen

• Channah

Wat een ongelooflijke l*l ben jij.

• Channah

Wat ga jij doen, Ellen.-Josee?

• Ellen-Josee

Ik doe hier al het een en ander Channah

• Nada

Ik vind dat je er goed aandoet om je medemens te helpen die in de media weggezet wordt als een paria. Maar dat wist je al, ook al is het topic weg.

• Nada

Het is altijd zo gemakkelijk reageren over anderen die in nood zitten in je eigen warme huis.

• Channah

Vertel. Wellicht kunnen wij daar van leren.