Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De Vluchtkerk

• Douce.

Jullie zijn erg lief, om mijn gesprekken zo te begeleiden en van “noten” te voorzien. Dank daarvoor.

Overigens zit ik momenteel uitstekend in mijn vel en dat lijkt me ook een goede boodschap.

Maar…over bemoeien gesproken…kan ik natuurlijk m.b.t. het prikbord wel een hele encyclopedie volschrijven…als er ook maar de geringste aanleiding is om een ander de bodem in te boren, zijn sommigen er als de kippen bij om te rellen.

Els, wat denk jij, om het maar ontopic te houden, van dit probleem?

Douce

• CU

Een mooie manier om een aanzuigende werking te bewerkstelligen.

• CU

Wil je eens ophouden met het plaatsen van dergelijke berichten die niet op dit bord thuishoren? Plaats ze op het politiekbord.

Je bent vast al vergeten uit welke ruif jij al jaren aan het eten bent.

• Ellen-Josee

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Ver weg? Het debat in De Balie over asielzoekers

> in Amsterdam is vanaf 20:30 LIVE te volgen via

> www.debalie.nl en op twitter via #debalie.

Sorry maareh… ik ben nu pas weer online, was gisterenavond, vanavond en morgenavond drukkkkkkk!!!!

Groetjes, Ellen

• Ellen-Josee

Oh en ik weet er niets over?

Overigens beloof ik geen koeien met gouden hoorns en pamperen daar ben ik al helemaal geen type voor.

Gr Ellen

• Ellen-Josee

Had dat miss aan Sfred moeten hangen?

:)

• perihelium

CU Schreef:

——————————————————-

> Wil je eens ophouden met het plaatsen van

> dergelijke berichten die niet op dit bord

> thuishoren? Plaats ze op het politiekbord.

Niet alle politici hebben iets op met vluchtelingen maar het helpen van vluchtelingen is wel Bijbels.

>

> Je bent vast al vergeten uit welke ruif jij al

> jaren aan het eten bent.

Geen flauw idee waar je het over hebt, maar online doneren is nu ook mogelijk om de bewoners van de vluchtkerk bij te staan

http://www.devluchtkerk.nl/steunen

en Zondag is het een open dag

http://www.devluchtkerk.nl/blog/feestje-in-de-vluchtkerk

• Sfred+

Kortom, ondermijnen van de democratie en de rechtstaat.

• Sfred+

Denk je nu echt dat deze mensen dit door hebben? Zij denken dat wij met 25 miljoen mensen in Nederland kunnen leven. ;)

• Sfred+

Dus als je een andere mening bent toegedaan, mond houden. Jullie heb echt niets op met democratie lijkt wel……