Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Eind der tijden met een knipoog!

• Douce.

Keessie, de onderstaande tekst is voor mij altijd heel erg belangrijk geweest en dat blijft hij, daar vertrouw ik op:

Deuteronomium 33 vers 27,

"De eeuwige God is u tot een woning

en onder u zijn eeuwige armen"

Daar vertrouw ik op (heb dat ook aan den lijve ondervonden) en dan heb ik ook niets te vrezen.

Douce (vervolg van het eind der tijden met een knipoog plaats ik in een nieuwe topic…)

• keessie

ik post alleen wat nieuws is Douce is wat anders dan “hart van Nederland” ;)

• Boris

keessie Schreef:

——————————————————-

> ik post alleen wat nieuws is Douce is wat anders

> dan “hart van Nederland” ;)

Zoals dit? Dat is een film keessie, is niet echt hoor :D

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16159192/16159614/re-nasa-jpl-21-dec-2012-just-another-day#msg-16159614

• Douce.

Hart van Nederland heb ik nog nooit gezien. Ik houd niet zo van de “commerciëlen”.

Maar het nieuws neem ik wel tot me hoor, maar het raakt me niet op dezelfde manier als jou.

Ik wacht gewoon in alle rust wat komen gaat.:)

Douce

• keessie

Wat komt, dat komt Douce :)-D

• keessie

Beetje vermaak mag er wel tussendoor

• Boris

En wat niet komt, komt niet keessie :D

• Boris

Als je het maar niet serieus neemt :D

• keessie

ik heb de kalender 2013 al in huis, regeren is vooruit zien deden ze dat in Den haag ook maar eens.

• Douce.

In Den Haag, rekenen ze gewoon op het einde der wereld….dus nemen ze hun gemak ervan..haha:D Stelletje luizenbossen….:D

Douce