Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Eind der tijden met een knipoog!

• Nada

Je hebt gelijk ook, maar mijn naam wordt ook al een hele poos op een ander prikbord misbruikt en ik schrik er telkens van en schiet dan toch in de verdediging. Stom misschien, ik ga proberen het te laten.

• Nada

Bij mij dus ook en onder jouw naam doe je gemeen tegen mij en ik doe onder mijn naam weer vals tegen een ander. Maar ok het is dus diezelfde persoon die veel aan het verpesten is. Negeren dus maar, als dat lukt :)

• Frederik D

Het is een sneue kneus met een IQ-tje 56 en omdat hij niet kan discussiëren en zich erg eenzaam voelt, probeert hij aandacht te krijgen door middel van zijn psychopathisch puberaal gedrag.

• Nada

Ik geloof best dat zo'n persoon een ernstige psychische stoornis heeft maar het feit blijft wel dat ik gisteren iets las van Gonnie en dacht dat zij het was en me gewoon rot voelde. Nu weet ik hoe het zit en daarom reageerde ik ook hier. Dus in het vervolg niet blind gaan typen als een gek maar even kijken wie het schrijft en of het echt is.

• Otis

Wat ik dan niet snap dat zo iemand geen permanente ban kan krijgen.

• Frederik D

Hij wisselt steeds van IP-nummer onder proxy.

• Marjorie

Nada Schreef:

——————————————————-

> Ik geloof best dat zo'n persoon een ernstige

> psychische stoornis heeft maar het feit blijft wel

> dat ik gisteren iets las van Gonnie en dacht dat

> zij het was en me gewoon rot voelde. Nu weet ik

> hoe het zit en daarom reageerde ik ook hier. Dus

> in het vervolg niet blind gaan typen als een gek

> maar even kijken wie het schrijft en of het echt

> is.

Al doende leert men en waarschijnlijk kom je hier nog niet lang genoeg om door te hebben hoe en wat etc.

• Nada

Ik zit ook op een ander prikbord en als ik er soms dagenlang niet ben lees ik toch berichten terug die onder mijn naam geschreven zijn. Dus daar schrok ik telkens van. Het is dus niet alleen hier. Maar goed, negeren dus maar.

• Otis

Maar nu dus even niet! :(

• keessie

Vernietiging Aswandam

Dat dit proces nog een flinke tijd in beslag kan nemen blijkt uit een profetie van een andere profeet, Ezechiël. In hoofdstuk 29 staat dat Egypte in de toekomstige eindtijd door een megaramp zal worden getroffen die begint met de vernietiging van wat de ‘toren van Syene’ wordt genoemd. De Bijbelse stad Syene, dat ‘opening’ of ‘poort’ betekent, ligt vlakbij de enorme Aswandam in de Nijl.

In 2011 waarschuwde de Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Avigdor Lieberman dat als Egypte het waagt opnieuw een oorlog tegen de Joodse staat te beginnen, Israël de Aswandam zal vernietigen. Dit zal een gigantische tsunami veroorzaken die vrijwel de hele Egyptische beschaving zal wegvagen. Het is goed denkbaar dat de Nijl hierna compleet droogvalt.

Bron: Xander