Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Eind der tijden met een knipoog!

• Douce.

Nou nee, ik doe het op mijn eigen manier, die heet ergernis. Verwondering heb ik over andere zaken.

Ik draai er niet vroom omheen en blijf liever gewoon mezelf.

Verziekers houd ik niet van, punt. Zijn nog te lelijk om in de nacht brand te roepen.

Douce

• CU

Het is zelfs nog veel erger dan dat. Marokkanen bedrijven racisme.

Want ik heb nog nooit gelezen dat een Marokkaan een Islamiet dood schopte. Wel een blanke, en meestal dan ook in overtal.

• theo

Gewoon links of rechts laten liggen svp.

• Nada

Waarom, het is niet leuk als je ziet dat er onder jouw naam geprikt wordt. Is mij nu ook al te vaak overkomen.

• theo

Douce Schreef:

——————————————————-

> Nou nee, ik doe het op mijn eigen manier, die heet

> ergernis.

Ik heb hier en ook daar in de tuin wat grapjes. Eén daarvan is dat ik een nisje heb gemaakt en er bij heb geschreven; ERGER NISJE.

Verwondering heb ik over andere zaken.

> Ik draai er niet vroom omheen en blijf liever

> gewoon mezelf.

> Verziekers houd ik niet van, punt. Zijn nog te

> lelijk om in de nacht brand te roepen.

Hahaha, die laatste uitdrukking kende ik niet.

Geloven kan een mens door moeilijke tijden heenslepen maar humor ook !!

>

> Douce

• theo

Er geen woorden aan vuil maken dus.

• Nada

Totdat ze onder jou naam dingen zeggen en je moet je maar blijven verdedigen en je snapt er niets van.

• Gonnie

Ik vind het zonder meer dat het elke keer gemeld moet worden, iemands naam gebruiken is zo laag bij de grond, je moet al totaal geen zelfrespect bezitten om dat constant te doen.

• theo

Beste Nada, de hele dag is mijn naam door die halve zool misbruikt en ik heb nergens een reactie op gegeven.

Dus ik snap het prima.

Hoe meer aandacht hij krijgt hoe leuker hij het vindt en nu bezondig ik mij om hem aandacht te geven.

1) De webmaster veegt het wel weg als hij aanwezig is.

2) Iedereen weet donders goed wanneer de “”echte“” persoon iets schrijft en wanneer niet hoewel het in mij geval soms moeilijk te zien was.

3) Geen reactie geven EN er ook niet over beginnen met anderen is m.i. de beste manier.

• theo

Het is een spelletje van breed die zich nu weer kapot zit te lachen omdat we het over hem hebben en de webmaster er niks tegen kan doen behalve nadien schoonvegen alstie aanwezig is EN DAT DOETTIE !!