Midden-Oosten
Er staan angstwekkende gebeurtenissen op het punt plaats te vinden in het Midden-Oosten. De Staat Israël is geïsoleerd en haar vijanden bevinden zich rondom haar. De profetieën van Daniël, Ezechiël, Psalmen, Zacharia en nog meer zijn in deze kwestie onze gids. Al deze dingen gebeuren niet toevallig. We weten uit de Schrift, dat de vrede van de aarde zal worden genomen bij de openbaring van de antichrist. Het is op het moment van de openbaring van de antichrist dat satan naar beneden geworpen is op de aarde, en de Grote Verdrukking van 3,5 jaar zal volgen. Turkije, Rusland, Iran, Syrië en anderen staan in de rij, net als onze Heer het ons vertelde. Israëlische functionarissen hebben de Syrische dictator Bashar Assad naar verluidt gewaarschuwd, dat als hij de val van zijn regime als excuus gebruikt om een massale raketaanval te lanceren op Tel Aviv, Israël zal reageren met een massale aanval op Syrië, Libanon en Gaza.
Niet nader genoemde Israëlische bronnen vertelden News First Class dat de bedreiging was doorgegeven aan Assad via de Europese inlichtingendiensten. De Israëlische contradreiging kwam slechts enkele dagen nadat het Iranese persagentschap Fars tegen de Turkse Minister van Buitenlandse Zaken mede deelde, dat Assad honderden Ballistische raketten op Tel Aviv zal lanceren als het Westen ingrijpt in zijn gewelddadige optreden tegen prodemocratische demonstranten in Syrië. “Als er als een gek actie ondernomen wordt tegen Damascus, zal ik niet meer dan zes uur nodig hebben om honderden raketten naar de Golan Heights te vervoeren om ze af te vuren op Tel Aviv”, heeft Assad naar verluidt gezegd. Terwijl deze hele situatie geheel uit de handen van Israël is, is er grote bezorgdheid in de Joodse Staat over wat Assad kan interpreteren als “westerse inmenging”. Israëlische commentators hebben al benadrukt dat Assad zich in het nauw gedreven voelt, hij niets meer te verliezen heeft met een last minute aanval op Israël. Hij zou in feite veel eer krijgen, als een “echte toegewijde vijand van de gehate zionistische entiteit”. Met Hezbollah nu in controle in Libanon en gewapend met meer dan 50.000 + RAKETTEN die heel Israël kunnen treffen, waarvan vele met CHEMISCHE en BIOLOGISCHE KERNKOPPEN, zou ik zeggen dat het Midden-Oosten werkelijk op het uiterste randje balanceert van een totale oorlog. Het Westen is onzeker van haar volgende stappen. Een militaire interventie door de NAVO van Syrië zou mogelijk betekenen dat raketten uit onder andere Syrië en Hezbollah in Libanon worden gelanceerd op Israël, waardoor Israël in deze strijd betrokken raakt en dat zal de profetie van Jesaja 17:1 over Damascus mogelijk vervullen.
Economie
De ogen van de gehele wereld zijn gericht op Europa. Precies zoals de Almachtige God dit aan Zijn profeten vertelde, duizenden jaren geleden, zal het nieuwe Romeinse Imperium dat gemaakt is uit ijzer en leem het middelpunt zijn van de heidense wereld aan het einde der tijden. Het is niet door militaire macht van de EU dat het merkteken van het beest ingevoerd zal worden, maar door de economie. Als landen als dominostenen na elkaar ineenstorten vanwege de wereldwijde economische en financiële crisis, zal een wereldregering de oplossing zijn en dit zál worden ingevoerd. Zoals ik in mijn vorige commentaar ook al aangaf, acht ik de kans dat de wereld uit deze economische en financiële crisis komt hoogst onwaarschijnlijk. Afgelopen week hebben ondergetekende en diens vrouw een bijeenkomst gehad met een aantal doctoren en economen. We hebben daar diverse zeer respectabele mensen horen spreken in een heel gesloten setting -dus NIET openbaar -. En dit waren zéér zorgwekkende dingen! Beste lezers van deze site omtrent de eindtijdontwikkelingen, of wij allen nu geestelijk klaar zijn of niet, het merkteken van het beest is zeer nabij!
Bron:speurder