Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

slecht nieuws en goed nieuws

• LeSage

jazeker, als ik zijn gewijzigde opzet van mijn uitdaging wilde accepteren :)

• Ellen-Josee

Het is nietwat met jou toch?

Waarom denk je dat anderen jouw opzet en bedenksels precies zoals jij wilt, moeten accepteren?

Ellen

• Anna Lieze

Niet zo oordelen Ellen, het enige wat LeSage wil is op een normale manier met Samuel kunnen communiceren, wie wil dat nou niet ??

• Ellen-Josee

Oh dus jij vindt het een normale manier van communiceren als iemand gedwongen wordt om jouw idee precies op te volgen?

Ik vind dat nogal een inbruik eigenlijk. Zeker om iemand daarmee te gaan achtervolgen.

• keessie

Jij staat toch sterk in je schoenen Ellen?

• David

Frederik D Schreef:

——————————————————-

>

> Het dogma van onvijlbaarheid is gans iets anders.

Onvijlbaar ja misschien zijn zijn teennagels te zeer verkalkt ;)

• LeSage

dat hoeft ook niet Ellen.

maar door mijn uitdaging niet te accepteren laat hij zijn geloof zien zoals het is.

Los daarvan: ook de manier waarop hij met mijn uitdaging omgaat zegt iets over Samuel.

• LeSage

Waarom is het achtervolgen daarmee (ik zeg liever: confronteren) zo erg Ellen? Het gaat er toch juist om dat je waar geloof de kans biedt om bewezen te zijn?

En als iemands geloof van bedenkelijk gehalte is, dat toch net zo goed blijkt?

• samuel

Kom je nog hierheen? Of blijf je praatjes strooien?

Mijn uitdaging aan jou staat nog steeds.

Of komt het omdat je nu in een wurggreep zit, dat je maar met een ander over mee spreekt en niet met mij?

Maar ik weet het goed gemaakt met je, regel een ticket voor me heen en terug, en een hotel waar ik kan slapen en eten, en ik ga met jou mee, waar God ons zal leiden.

Zo niet ben je gewoon de praatjes maker waar je al altijd voor gehouden bent, en dus een huichelaar, en dat ga je dan ook toegeven, deal?