Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Einde aan zendmachtiging kleine religieuze omroepen

• theo

Heb je de geschiedenislessen wel goed gevolgd op school keessie. ??

• keessie

De geschiedenis bepaald de toekomst dat moge duidelijk zijn, en de toekomst is bepaald door de geschiedenis.

• theo

Dat ook natuurlijk.

Bedankt maar weer voor je reactie keessie.

• keessie

Geen dank Theo

• Nada

Denk je dat de eindtijd nog in jouw leven komt en leef je er ook naar? Of kan het ook over duizend jaar zijn?

• keessie

Het einde der tijden staat voor de deur Nada een beetje kenner weet dat, en ja ik ben er klaar voor, wat komt dat komt.

• Frederik D

Nog voor 2020?

• keessie

De laatste jaarweek neemt zijn aanvang voor 2020

• Nada

Dus tussen nu en acht jaar vergaat de wereld. Leef je daar zelf ook naar? Ik kan me voorstellen dat je dan ook niet meer heel hard gaat werken of een huis koopt want het is toch afgelopen? Dit bedoel ik serieus, kan me niet indenken hoe het voelt als je de eindtijd zeker weet en wat dat met je doet.

• Ellen-Josee

Het is ook een manier om ‘het volk’ dom te houden met de zoveelste dans zang of duik wedstrijd.

Als het echt zo afvlakt ga ik stomweg mijn tv de deur uit doen. Ik hoef toch niet de hele tijd die commerciele troep over mij heen te krijgen!