Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Weer veel verwijderd.

• BJE

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Die moord op die priesters was moord op

> andersdenkenden.

Als je die geschiedenis goed leest, kom je tegen dat Elia zegt: “Uw profeten zijn met het zwaard gedood, ik alleen ben overgebleven …” Deze Baälpriesters waren door Izebel meegenomen en waren ongetwijfeld de leiders van de geloofsvervolging die was ontketend in Noord-Israël, waardoor het levensgevaarlijk was om je geloof te uiten, van vrije meningsuiting hadden ze geen kaas gegeten en al evenmin van godsdienstvrijheid. Het waren gewoon criminelen. Het waren zeker andersdenkenden, daar heb je helemaal gelijk in. Maar gezien mijn weergave kan je er van mening over verschillen of het hier ging om moord (lynchpartij) of om een openbare terechtstelling. Ik kies voor het laatste.

BJE

• Douce.

Je bedoelt dus eigenlijk dat jij hier alleen maar komt om kritiek te uiten? Niet eens opbouwende kritiek, nee, alleen om jezelf prettig te voelen als je je conclusies in het rond strooit?

Goed, dan is dat ook maar even bevestigd, waarvan akte.

Douce

• Boris IP: 81.204.218.66 & IP: 85.159.97.227

hoi douce:)

het klopt wat jij schreef, hier wil ik aan toevoegen dat lia d. onder een andere bekende nickname hier mee prikt. Alhoewel er opvallend veel reactie`s van hem verwijderd worden.

groetjes,

Gomie;)

:)o

• Sfred+

Jij bevestigt haar conclusie ook.

• Douce.

Absoluut niet, maar als jij het zo ziet, gun ik jou je feestje.

Ik houd niet van mensen die er alleen op uit zijn om kritiek te leveren.

Dat soort negativiteit bouwt niets op en leidt tot niets.

Kijk in de wereld wat er daardoor gebeurd….

Punt.

Douce

• wie gebruikt dit ip?

jij probeert mensen woorden in hun mond te leggen.

• Douce.

Dat heb je goed gezien. Ik trap daar echter niet in, omdat het juist niets te maken heeft met vrijheid van meningsuiting. Listig is het daarentegen wel.

Soms is het hier net een slangenkuil, net zoals in die film met Harrison Ford.:) Raiders of the lost Ark.

Douce

dat was breed hoor:D

• Sfred+

Dat snap ik dat jij dat niet vind.