Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Weer veel verwijderd.

• Nada

Lees even terug en weer een heleboel reactie's weg. Waarom is dat? Ik weet de prikbordregels en ik sta ook positief tegenover de bijbel en wil er meer van weten maar ook kritisch omdat ik niet alles geloof. Daarom heet het toch een discussiebord. Wat kinderachtig om zoveel te verwijderen. Net alsof er wel een vrijheid van meningsuiting is maar hier is dat maar beperkt. Nou ja, jammer.

Ik kan niet elke dag hier lezen en reageren, en dat laatste is me dan ook ontnomen door een beleid wat ik niet snap want alles is ineens weg.

Monddood maken draagt niet bij aan tolerantie.

• Frederik D

Maar …. Hier waart geregeld ook een zekere B rond die uit is op verzieking en vernieling. Van hem wordt terecht veel gewist. En helaas sneuvelen bij deze wisacties ook andermans berichten.

Anderzijds is wat mij betreft iedereen verder welkom.

Even tussen ons, ik mis onze Toeter (madam Mikmak enzovoort). Een rare kwast met zijn ufo's. Maar ook een bijzondere gast.

• Sfred+

Vrijheid van meningsuiting dat gaat niet samen met welke religie en geloof dan ook. Kijk de wereldgeschiedenis er maar op na.

• Sfred+

Maar …. Hier waart geregeld ook een zekere B rond die uit is op verzieking en vernieling. Van hem wordt terecht veel gewist. En helaas sneuvelen bij deze wisacties ook andermans berichten.

Daar zal niemand wat over zeggen. Helaas worden er ook veel andere berichten, complete topic's verwijderd waar B niets mee te maken heeft. Ik kan er zelf wel om lachen als een zogenaamde tolerante gelovige van het waren geloof zich zo zwaar vergrijpt aan censuur omdat niet iedereen gelijk denkt over het zogenaamde waren, tolerante geloof.

• LiaDonkers

Ach ja, het is net als in bijbelse tijden.

God hield niet van critici en maakte ze monddood door ze uit de weg te ruimen.

Dat deden christenen in de Middeleeuwen ook.

Tegenwoordig proberen christenen kritiek en hun eigen twijfels nog steeds te onderdrukken met censuur.

Omdat ze geen weerwoord hebben.

• Frans

Laat je maar niet te veel opdraaien door de negatievelingen hieronder, op een paar na is niemand van de christenen blij met censuur.

Zoals Frederik zegt er wordt veel weggehaald vanwege de psychopaatachtigen die hier rondwaren, en door het gebruik van andermans namen wordt het er niet makkelijker op.

• Ellen-Josee

Zoveel is er toch niet weg?

Wat mis je dan allemaal?

Ellen

• BJE

Lia Donkers schreef:

“God hield niet van critici en maakte ze monddood door ze uit de weg te ruimen.”

Pardon, Lia. Kan je nog even een voorbeeld geven?

BJE

• Frederik D

In de Bijbel wordt voortdurend strijd gevoerd tegen andersdenkenden.

• Ellen-Josee

Ja maar een tekstplaats zou wel mooi zijn.

Tenslotte is het een Bijbelprikbord.

Ellen