Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Veralgemenisering

• Sfred+

Wat maakt het nu welke geloofsovertuiging dat is die jij niet respecteer, zij respecteren heel misschien wel jouw geloofsovertuiging?

• Sfred+

Hij zit nu iets recht te lullen wat krom is.

• theo

En zo zouden we nog uren door kunnen blijven gaan.

Hetiswelgoetmettoe.

• Sfred+

Tsja, want jij bent intolerant naar andere geloofsovertuiging toe die jouw niet aanstaan. Ik ben intolerant tegen elke geloofsovertuiging, zodra dat in mijn levenszweer komt als ik daar niet om vraag, en dat komt hoofdzakelijk door lieden die zelf zo gelovig zijn als uw en rest weet je al.

• theo

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Tsja, want jij bent intolerant naar andere

> geloofsovertuiging toe die jouw niet aanstaan.

Welnee, ik ben intolerant tegen sommige geloofsuitingen.

Een ieder beleve zijn/haar geloof op zijn/haar eigen wijze, daar heb ik totaal geen problemen mee. Ik heb ook volstrekt niks tegen atheisten.

> Ik

> ben intolerant tegen elke geloofsovertuiging,

> zodra dat in mijn levenszweer komt als ik daar

> niet om vraag,

Dat vind ik wel een zeer wonderlijke uitspraak . Je wilt niet dat iemand die gelovig is binnen jouw levenssfeer en je zoekt het zelf op hier op het bijbelprikbord.

Onderstaande zin snap ik niet.

Als je er niet mee geconfronyeerd en dat komt hoofdzakelijk door

> lieden die zelf gelovig zijn en rest weet je al.

• Douce.

Jij bent toch tegen discriminatie? Hoe kun je dit dan rijmen?

Douce

• Sfred+

Tegen welke dan, daar lul je maar omheen.

• Sfred+

Klopt moet zijn,

Ik ben intolerant tegen elke geloofsovertuiging, zodra dat in mijn levenszweer komt als ik daar niet om vraag, en dat komt hoofdzakelijk door lieden die net zo gelovig zijn als uw en rest weet je al.

Ik tikte het te snel in en drukte op zend.

• theo

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Tegen welke dan, daar lul je maar omheen.

Ik lul helemaal nergens om heen. Je hebt het me niet eens gevragd dus kan ik ook nergens omheen lu llen.

Jij hebt je oordeel klaar ( over mij en alle gelovige mensen) zonder je ook maar een moment af te vragen tegen welke geloofsuitingen ik evntueel zou zijn.

Jij bent intolerant tegen alle gelovigen zo schrijf je en ik ben intolerant tegen somige/bepaalde geloofsuitingen.

• Douce.

Kortom, je discrimineert.

Nou, kunnen de Bijbelbordprikkers dat ook even lezen. Praat wat makkelijker met iemand die zegt niet te discimineren.

Douce