Woorden kunnen los gezongen zijn van hun oorspronkelijke betekenis. Neem bijvoorbeeld “tuin”.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlWij zijn algemeen religieus geworden.
Laat mij er even buiten. B)-
De moslims, de roomskatholieken en de orthodoxe christenen hebben gemeenschappelijk dat zij de vrouw geen volwaardige plek geven in de samenleving.
Alle drie stromingen hebben een totalitair karakter en zijn tegen homosexulaliteit. Het is volkomen onjuist publiekelijk te zeggen dat godsdienst lucht en leegte is.
Wat mij ook opvalt dat gelovige hier elkaar spreekwoordelijk meer de hersenen inslaan dan ongelovige. Op een ander forum hebben wij ook een gelovigen die door zijn uitspraken over abortus, euthanasie, homo's niet begrijpt dat hij zoveel tegengas krijgt.
dat is het doel dat men hoopt te bereiken. Maar - en je hoort het sgteeds van onze eigen geloofsfanaten op dit bord - dat betekent dat je een hoop van je denk-vrijheid op moet geven. M.a.w. je hebt je te binden aan dogma's. En wat dat te maken heeft met het overleven is me nog steeds niet duidelijk. maar een mens is in zijn doodsangst bereid om veel op te geven….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?