Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Verdraagzaamheid

• samuel

:D

• samuel

Altijd goed Gonnie. :)

• Gonnie

Ik doe vaak heel lelijk tegen jou, maar als mijn boosheid weg is dan houd ik wel weer een beetje van jou.;)

• Douce.

Ter verduidelijking: honkbal is een sport van ca. 50% lichamelijke inspanning en 50% geestelijke. Er komt veel denkwerk aan te pas…de regels zijn nogal gecompliceerd.

Maar je kunt elkaar wel met een honkbalkknuppel, binnen het speelveld en ook daarbuiten, de hersens in timmeren.

Over verdraagzaamheid gesproken….:D

Douce

• Frans

Dat buiten het speelveld kwam ook in mijn gedachten. :)

• Sfred+

Er komt veel denkwerk aan te pas

Vraag maar aan Babe Ruth. 1 van de grootste aller tijden met een hersenen van een garnaal en nu beledig ik ook nog de garnalen. :D:D:D

http://www.basehit.net/CatImages/48BabeRuthDellMag.jpg

• Ellen-Josee

Ik denk niet dat garnalen in staat zijn zich iets van die belediging aan te trekken.

:D

• samuel

Ik hou ook van jou Gonnie, ondanks alles! ;)

• samuel

Ja de baseballknuppel is een favoriet slagwapen! Op tijd bukken en wegduiken wil wel eens helpen! ;)

• Douce.

Zou kunnen, misschien was het wel een amoebe. Maar strategisch inzicht in deze sport had hij wel en kracht om die bal een stevige hengst te geven.

Verdiep je maar eens in de spelregels….Nu moet ik, in het verleden als leider van div. teams en als umpire, wel bekennen dat de meeste spelers vaak wat raak rommelen en dat het dus aan de coach is om de seinen te geven i.v.m. het speloverzicht.

Maar ja…..grootheden (menselijkerwijs gesproken) en zij die boven het maaiveld uitsteken, lopen heel snel zonder kop, want die is binnen no time afgehakt, meestal door mensen met minderwaardigheidscomplexen, zo hoog als de (tw)Eiffeltoren.

Douce