Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Verdraagzaamheid

• ¥ Lotje ­­¥

je mag gerust komen maar je komt met vol bombarie binnen :D:D

Ze zijn hier niet zo als op dat ander bord . waar gevloek en schelden toegelaten wordt . en je bijval als ze iemand niet mogen . Ik denk dat je dat nog niet doorheeft . Vooral gonnie kan er ook wat van . Vloeken is nummer een hier van haar .

En ik denk toch dat je een aardig rond lief manneke bent als je slaap tenminste :D:D

• Sfred+

Misschien niet zo snel voor een ander willen beslissen wat wel en niet gezegd mag worden en vooral niet zeggen dat Gods regels en wetten voor iedereen gelden, want dat is gewoon pertinent niet zo. Er zijn hele volksstammen op deze aarden die niets van het christendom en hun God moeten hebben en wat ook hele lieve aardige mensen zijn, met normen en waarden.

• ¥ Lotje ­­¥

ik beslist niks voor een ander wat ze willen geloven . Ik denk dat je me verkeerd begrijp . ik schreef op wat ik zag .

Maar ga nu naar toneel latersssssssss

• Gonnie

Leuk toneel, heb jij een aardige rol.? Het zijn zeker nog repartities.

• Gonnie

Hé wil jij niet over mij roddelen, anders doe ik nog wel een boekje van jouw open, en dan komt er wat.!!

• samuel

Waar is nu je linkerwang toekeren Gonnie?

• Sietse 45

samuel Schreef:

——————————————————-

> Waar is nu je linkerwang toekeren Gonnie?

Aan de rechter kant sam.

• samuel

Je linker wang zit aan je linkerkant, daarom heet het ook de linkerwang Sietse 45!

Je bent nooit te oud om te leren, al draag je nog zo graag een petje. :)

• Gonnie

Ik praat niet meer met jou.!

• samuel

Oké.