http://scepticisme.startpagina.nl/prikbord/15885057/16129486/re-religieuze-besnijdenis-jongens-in-berlijn-strafvrij#msg-16129486
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDit is bijbelprik en daar hoef je de gelovige die er op zijn niet te vernederen . Want dat lukt je toch niet . Soms zie ik het dwarsbomen in om hier te komen en tegen aan komen schoppen naar de gelovige toe . En de laatste zin is meer voor sceptische bord.( of helemaal niet ) dus heel normaal dat het hier geveegd word .Geheimen als een ander dat bloot geeft en niet de bedoeling is van diegene is SMAAD.
snaad?????????hahha Laat dat de taalbetweters maar niet zien
Dat word dan ook geveegd . Is er af toch . Maar dan als je weer prikt krijg je weer te horen van borisboef van :: je bent geveegd . En dan moet ik heel had lachen want meneer ziet niet in dat hij op die avond 3 keer geveegd is . B)-
En wat Sietse betreft : is tussen jou en Sietse .
Ik ben er weer vandoor . ik lach weer zo springt er eentje in m,n nek om te zeggen dat ik weer weggies bent . Maar ik heb veel omhanden , met andere woorden ik heb meer dingen dan pc alleen .
Doeggiessssss.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?