Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen

• ¥ Lotje ­­¥

http://scepticisme.startpagina.nl/prikbord/15885057/16129486/re-religieuze-besnijdenis-jongens-in-berlijn-strafvrij#msg-16129486

• Sfred+

Ben ik dat die het geschreven heeft?

• ¥ Lotje ­­¥

Je komt hier prikken en op Sceptisch en politiekbord de vuile was hangen om te zeiken over het bijbelprikbord . .

Wat kom je hier dan doen . blijf dan daar .

• Sfred+

Jij wil dus weer even uitmaken wat mensen wel en niet mogen doen/zeggen.

Maar waarom mag dit niet besproken worden Lotje. Archivum Secretum Vaticanum.

• ¥ Lotje ­­¥

Dit is bijbelprik en daar hoef je de gelovige die er op zijn niet te vernederen . Want dat lukt je toch niet . Soms zie ik het dwarsbomen in om hier te komen en tegen aan komen schoppen naar de gelovige toe . En de laatste zin is meer voor sceptische bord.( of helemaal niet ) dus heel normaal dat het hier geveegd word .Geheimen als een ander dat bloot geeft en niet de bedoeling is van diegene is SMAAD.

• Sfred+

Lotje, ik zie jouw wel eens wat plaatsen hier wat ook aardig op SMAAD lijkt en wel een beetje meer.

Ps. Heb je Sietse zijn commentaren nog gezien op het sceptisch prikbord. :D

• ¥ Lotje ­­¥

snaad?????????:Dhahha Laat dat de taalbetweters maar niet zien

Dat word dan ook geveegd . Is er af toch . Maar dan als je weer prikt krijg je weer te horen van borisboef van :: je bent geveegd . En dan moet ik heel had lachen want meneer ziet niet in dat hij op die avond 3 keer geveegd is . B)-

En wat Sietse betreft : is tussen jou en Sietse .

Ik ben er weer vandoor . :Dik lach weer zo springt er eentje in m,n nek om te zeggen dat ik weer weggies bent . Maar ik heb veel omhanden , met andere woorden ik heb meer dingen dan pc alleen .

Doeggiessssss.:)

• Sietse 45

Sfred. Schreef:

——————————————————-

> Lotje, ik zie jouw wel eens wat plaatsen hier wat

> ook aardig op SMAAD lijkt en wel een beetje meer.

>

> Ps. Heb je Sietse zijn commentaren nog gezien op

> het sceptisch prikbord. :D

…(:P)

• Sfred+

Jij eet van twee walletjes :D:D:D

• Sietse 45

Sfred. Schreef:

——————————————————-

> Jij eet van twee walletjes :D:D:D

smeer poets;)