Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Verhoring van gebeden,

• Sfred+

Ik zou mijn geschiedenisboeken maar eens openen als ik jou was.

Zullen wij dat ook eens doen over de rol van het Vaticaan in dat tijdperk en hun haat tegen het communisme. In 2003 werden er documenten vrijgegeven door het Vaticaan over de periode van wereld oorlog II en de houding tegenover nazi Duitsland. Een periode waaruit het Vaticaan niet onbesproken uit kwam en rustig gesproken kan worden van bloed aan de handjes van Paus Pius XII. Deze documenten van het Vaticaan toont wel duidelijk aan de dubieuze rol van het Vaticaan in de genoemde tijdspanne.

• Sfred+

(tu)

• Frans

vind je oogkleppen dan zo geweldig ?

• Frans

Je wil het niet weten hè ? wat heeft dat met geloof te maken ? christenen weten net zo goed hoe corrupt er in het Vaticaan gehandeld wordt, Ambrosiusbank, Aldo moro enz…

geloof is niet kerken en liturgie.

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Oh dus er is verschil van uit welk geloof de

> gebeden komen, en daar houd God rekening mee,?

Het maakt zeker uit hoe en wat je bidt.

> Er zijn mensen om gebracht van welk afkom ook, en

> denk jij dat al die gruwelijke gebeurtenissen niet

> bekend zijn, er waren als was het niet veel ook

> overlevenden, die het na konden vertellen.

Ik heb wel overlevenden gesproken die zeiden God dankbaar te zijn dat zij nog leefden.

> Weet je, je moet niet zo in bochten wringen om

> jouw nonsens recht te trekken ,want dan doe jij

> meer schade aan het christelijke geloof dan goed.

Oh zit ik mij in bochten te wringen, nou echt niet hoor. Ik breng het christelijk geloof ook zeker geen schade toe.

Het is jij die geen enkel gevoel voor een ander hebt. Het is alleen maar Auswitch, alsof je er zelf gezeten hebt.

Je moet je eens wat minder aanstellen. Je gebruikt het leed uit Auswitch alleen maar als stok om mee te slaan.

Toen ik een topic had over het Pakistaanse meisje Malala Yousafzai (een islamistische) was jouw enige bijdrage daar een rotopmerking aan mijn adres.

Dus moet ik die krokodillentranen van jou nog serieus nemen?

Ellen

• Ellen-Josee

Ze zijn dood.

• Stefan

.

• Gonnie

De overlevenden die bleven zwijgen, en verder was er niets meer van te zien. De slachtoffers waren dood en verder maar vergeten.

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> De overlevenden die bleven zwijgen, en verder was

> er niets meer van te zien. De slachtoffers waren

> dood en verder maar vergeten.

Nou ik heb genoeg overlevenden meegemaakt die er gewoon over spraken hoor.

Maar ik lees net dat jij zelf niet bad en jouw moeder bad tot een god waarin ze niet geloofde.

Zo werkt dat dus niet. Bovendien werd er verder ook geen poot uitgestoken voor die Joden in Auswitch.

Alleen nu zijn ze goed om God aan te klagen. Iets wat diezelfde joden je niet in dank aangenomen zouden hebben.

• Sfred+

Niet allen, er zijn er nog die in leven zijn. Lees anders maar eens wat van Regine Beer.