Nee hoor niks, nog hetzelfde koppie en dezelfde stem
Ohhhh, ja zie je dan had ik toch eerst die hele docu af moeten kijken.
Als dat de bedoeling is dan zeg ik nee, dat is dus wel inbreuk op iemands privacy.
En hoe dat met de Bijbel te rijmen is? Volgens mij niet, alleen als het zoals nu gebeurt is wel zoals ik in mijn vorige posting schreef. Anders dient het totaal geen nut dan “laten we maar lekker op voorhand alle dan van heel Nederland opgeslagen hebben, pakken we de dader en zo uit indien nodig”.
Ja joh ze zijn nog niet zo oud, bijna 8 en 3 jaar maar die oudere heeft wel wat last van zijn achterpootjes maar ja dat wist ik dat dat zou kunnen gaan gebeuren toen ik hem kocht. Het is niet echt schokkend, ze staan wat naar binnen (O-voetjes) en hij heeft geen pijn eraan, kan er nog goed mee rennen.
Je trouwe vriend doet het goed, hij wil gewoon nooit meer bij je weg. Waar kan hij het nou beter hebben dan bij jou Als hij er niet meer zou zijn, zou je dan tzt nog een andere hond kopen?
Vrienden van ons hebben een Benner Sennen van al ruim 12 jaar, die had statistisch gezien al zo'n 4 jaar dood moeten zijn, ze kunnen je verbazen hoor. Ik heb een kat gehad die werd 26.