Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bidden voor hofpredikant en het koninklijk huis

• Nicole

Ik geef er de waarde van het onfeilbare woord van God aan, ik ben zeer intensief bezig met Bijbelstudie en en vallen steeds meer dingen op zijn plaats waarvan ik eerst geen duidelijk antwoord op had.

Mss ook omdat jij (door mij bekende redenen) wat van je geloof bent afgestapt en het nu in een ander daglicht ziet. Ik kan je dat ook niet kwalijk nemen, je hebt een rugzakje uit je verleden wat betreft jouw hedendaagse geloofsvisie dat best zwaar weegt.

• Sietse 45

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Ik geef er de waarde van het onfeilbare woord van

> God aan, ik ben zeer intensief bezig met

> Bijbelstudie en en vallen steeds meer dingen op

> zijn plaats waarvan ik eerst geen duidelijk

> antwoord op had.

>

> Mss ook omdat jij (door mij bekende redenen) wat

> van je geloof bent afgestapt en het nu in een

> ander daglicht ziet. Ik kan je dat ook niet

> kwalijk nemen, je hebt een rugzakje uit je

> verleden wat betreft jouw hedendaagse geloofsvisie

> dat best zwaar weegt.

Dat klopt durf ik te onderkennen heeft een heel stuk van mijn leven bepaald,

maar heb dat ook aanvaard al ging het met vallen en opstaan.

• Sfred+

Goh meen je nu dat het de dood het einddoel is, nooit geweten. :S

• Sfred+

Inderdaad. (tu)

• Sfred+

Ik snap dat dat voor jou de realiteit is

Voor jouw niet dan. Dat dachten ze ook van Lou de Palingboer. Naar een paar dagen toch maar begraven, hij begon zo te stinken. :D:D:D

• Sfred+

Zombies? Zolang een ongelovige zich maar niet teveel bezig houdt met zijn einddoel zal je geen zombie worden.

Ja natuurlijk…. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap

• Sfred+

Conclusie, de kerk duld geen tegenspraak en eigen interpretatie. Niets vreemd aan de RKK doet niets anders dan zijn bestaan om mensen dom proberen te houden, maar dat zal wel niet waar wezen.

Leg mij eens uit waarom er zoveel geheim moet blijven van de RKK, gezien de grote van hun geheimen archivering.

• Nicole

Hoe anderen toch iets in je kunnen verknallen he? Maar je bent nu waar je bent en als jij je er gelukkig mee voelt dan is het goed.

Aan je schrijven kan ik zien dat je niet al je geloof bent kwijt geraakt maar wel waar je vroeger zo tegenaan bent gelopen door toedoen van anderen.

Je bent een goed en lief mens Sietse en ik weet dat je een hart van goud hebt, voor mens en dier.

• Sfred+

Ja, God Schiep de Hemel en aarde

Natuurkundigen denken daar toch heel anders over.

• Nicole

Je hebt een rkk fobie fred, ik heb helemaal niets met de rkk en wil er ook niets mee dus kom daar niet bij mij aan en ik wil er ook niets mee.

Jij denkt dat iedere Christen een rkk aanhanger is?