Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbel sceptisch

• Boris

Rechts naast dit prikbord staat in het bericht “Van de Redactie” deze zin: Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord geopend.

Dit prikbord is echter al heel lang geleden opgedoekt, waarom de tekst niet wordt aangepast is mij dan ook niet duidelijk.

Ook de link op de bovenliggende bijbel.startpagina werkt dus niet meer. Volgens de regels van startpagina had die link allang verwijderd moeten worden.

http://bijbel-sceptisch.startpagina.nl/prikbord/notfound.php

Als alternatief is er onderstaand prikbord dat wel wat nieuwe bezoekers kan gebruiken.

http://scepticisme.startpagina.nl/prikbord/

Het scepticisme-prikbord stelt ideeën, stellingen en gebeurtenissen ter discussie, die met scepsis kunnen/moeten worden bekeken. Godsdienst, en bijvoorbeeld politiek en alternatieve geneeswijzen lenen zich daartoe bij uitstek.

• theo

Eén prikbord vind ik wel genoeg.

Is dat erg ?

• Boris

Nee hoor, maar wellicht zijn er anderen die wel interesse hebben.

• 'en passant'

nihil

• Boris

Dat is dan een oud bericht. :D Hij is terug inmiddels.

• Boris

En het zat zijn ging over alle prikborden van Startpagina en niet specifiek deze.

• 'en passant'

nihil

• Boris

Marith Schreef:

——————————————————-

> Boris Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > En het zat zijn ging over alle prikborden van

> > Startpagina en niet specifiek deze.

>

> Ja, heb het inmiddels begrepen,ik zag hem ook

> terug komen :)

Maar zoals eerder gezegd kan dit prikbord wel wat nieuwe input gebruiken, dus zegt het voort. ;)

• keessie

Dan gelieve wel mensen die een beetje kennis van zaken hebben

• Boris

keessie Schreef:

——————————————————-

> Dan gelieve wel mensen die een beetje kennis van

> zaken hebben

Die zijn er daar nu al volop te vinden.