Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Gaza

• Sfred+

Het is een land van mensen die de moordzuchtige religieuze onderdrukking in Europa ontvlucht zijn, Mensen die liever een onzekere toekomst tegemoet gingen dan hun religieuze principes in te leveren.

Dit geld ook voor de mensen uit de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw? Zo ja moet je toch echt terug naar school om je geschiedenis lessen bij te spijkeren over dit onderwerp. ;)

• Sfred+

Politiek, eerste en tweede wereld oorlog is een hobby van mij. Als je er eigen in verdiept dan zie je dat het aan elkaar hangt en dat het veelal net even anders in elkaar steekt dan onze overwinnaars boekjes en ons geloof de kinderen leren op school ontremd deze onderwerpen in de desbetreffend de tijdspanne, 1920-1948.

Hier spit ik uren en uren in. Stuit je op documenten die nog gesloten zijn, gewoon een mailtje sturen en in alle gevallen krijg je heel vriendelijk respons en in sommige gevallen krijg je toegang en vaak ook niet, dan weet je dat je verder moet spitten. ;)

http://www.archives.gov/

• Sfred+

Zo lang mijn vrouw maar niet alles weet, vind ik het best. :D:D:D

• Frans

Dat zeg ik toch ? Waarom God het toelaat weet ik niet!

• Frans

Zoals de meesten hier moet je eens beter lezen i.p.v. als fastfood je gelijk meteen te willen halen. Nergens zeg ik dat het land (de leiders) onschuldig is.

• Frans

Kijk de Nederlandse regering gaat militaire steun geven aan Israël bijvoorbeeld. Dus het land Nederland wordt de vijand van de Palestijnen, vergeet even het gelijk of ongelijk van deze daden. ondertussen zijn er misschien 200000 Nederlanders die het er niet mee eens zijn, niet omdat ze anti zijn of zo, ze hebben er niks mee te maken, stemden er niet voor, onmondig dus. Als de vijand komt worden ze gewoon even afgemaakt want het zijn Nederlanders. Snap je het nu ?

• Sfred+

Het antwoord is in mijn ogen heel simpel.

• Sfred+

Op de kinderen na, zijn de burgers ook niet allemaal maar als onschuldig te betitelen.

• Sfred+

En terecht gekeken door de ogen van de tegenpartij.

• Frans

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Op de kinderen na, zijn de burgers ook niet allemaal maar als onschuldig te betitelen.

Uiteraard, meelopers genoeg. Zo gaat het overal.