Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De Paus over 21-12-2012

• Nada

Waarom zeg je dit nu? Het is toch gewoon zo dat de wereld niet vergaat. Met je gezond verstand weet je dat toch ook? Natuurlijk vergaat de wereld eens; als de zon niet meer schijnt.

• Johanan

Met zo'n uitspraak neem je jezelf in de maling.

De grootste fout die mensen maken is,te denken dat er geen God is,en als er een God is,hij niets doet.

Johanan.

• Nada

Dan maken wij dat niet meer mee. En onze kinderen en kleinkinderen zullen deze discussie voortzetten tot in de eeuwigheid.

Geloof het maar dat jij en ik gewoon een natuurlijke dood sterven. Ik snap best wel dat je wilde dat het anders was maar de tijd zal het leren dan wie er gelijk had.

• Frederik D

Over duizend jaar bestaat het WTG niet meer maar de wereld nog wel.

• Johanan

Nee Gonnie niemand weet de dag en het uur,maar de bijbel geeft wel aanwijzingen waaraan we

zoude kunnen zien of die dag nabij is:..de les van de vijgeboom Matth 24:32,33.

Johanan.

• Johanan

Ik begrijp je standpunt,maar gezien Gods ingrijpen in het verleden,vrees ik het ergste.

Nada er is een gezegde dat luid als volgd: De toekomst is slechts het verleden,alleen gehuld in een nieuwe jas.

Hij heeft in het verleden ingegrepen en zal dat in de naaste toekomst weer doen.

Mijn vader was van voor de eerste WO,die oorlog was.zoals heel veel mensen toen riepen….dit is de oorlog

der oorlogen,en na deze zal er nooit geen oorlog meer zijn maar goed 20 jaar later brak de tweede WO uit

en die was nog verschrikelijker dan de eerste.

Ik hoop dat je enigzins begrijp wat ik hier mee wil zeggen.

Johanan.

• CU

Ja ja . Zoiets als dat men in België een duizenden jaren oud draadloos netwerk heeft opgegraven.

• Nada

De geschiedenis herhaalt zich, maar dat is niets nieuws. Ik snap je gevoel wel maar ik kan niet meegaan in je sterke omlijnde denkwijze, ook al snap ik wel dat jou dat troost geeft. Maar misschien heb ik ongelijk en jij gelijk.

• Johanan

Ja Nada,de tijd zal het ons leren.

Gr Johanan.

• Johanan

:S