Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De Paus over 21-12-2012

• theo

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Stuur me maar een PB als je een vacature weet en

> als de bezoldiging enigszins redelijk is.

Motjejeweleerst bekeren tot PKN natuurlijk EN..het is vanzelfsprekend vrijwilligerswerk ( inmiddels) !!!!

• Frederik D

Gaat niet om geloven maar het gaat om aanvaarden van de harde feiten, argumenten en bewijzen.

Geloven doe je in de eindtijd, niet in de evolutie.

• theo

Wat is het verschil tussen gelovigen in dorpen en in steden????

• keessie

ik spot niet met jou je wilt mij een ticker opplakken en nee ik ben int geheel niet bang voor jou Theo waarom zou ik jij zou mij nooit iets doen, behalve dan in het hokje proberen te plaatsen maar das algemeen mens eigen

• theo

ALS het niet spottend was…. dorpspredikant….wat bedoelde je dan??

• keessie

Van oudsher zijn dorpelingen steevaster als stadsmensen, stadsmensen hebben ook sterkere verhalen

• keessie

Wat kun je zeuren zeg

• theo

Aha.

• Frederik D

Dus ongelovigen worden door de PKN gediscrimineerd? Eigen kerkvolk eerst? Dat wordt een klacht bij de Wereldraad van Kerken. De bestuurders van de Werelraad werken ook niet voor nop. Dus waarom kosters wel? Omdat kosters maar lager volk zijn? Nog een klacht naar de Wereldraad. En uiteraard naar het moderamen en de synode.

Jezus hoefde geen os of ezel te worden om in een stal geboren te mogen worden.

• Frederik D

Waarom noemde je Theo een dorpspredikant?