Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Islam versus Christendom/seculieren

• CU

Om is even door te neuzen:

http://tempeliers.wordpress.com/

• theo

Na het neuzen een ideetje:

Laten we concentratiekampen gaan bouwen voor al die moslims.

Ik moet even neuzen maar volgens mij zijn er in het recente verleden ook wel van dat soort kampen gebouwd ergens in west Europa , maar misschien weet jij het zo uit je blote hoofd. Volgens mij waren die zelfs uitermate efficient.

• Frederik D

De bedoeling van jouw bericht ontgaat mij.

Het is een serieus probleem dat er christenen door moslims worden vervolgd. Maar jij vindt dat lieden die dat durven te aankaarten, een soort volgelingen zijn van AH? Jouw “logica” ontgaat mij.

• theo

Dat zo'n site volstrekt eenzijdig is en aan stemmingmakerij doet.

Er is niks nieuws onder de zon.

Het gevaar van de joden.

Het gevaar van de zwarten.

Het gevaar van de vluchtelingen en asielzoekers.

Het gevaar van de moslims.

Het gevaar van de blonde meiden.

———————————

Nuancering is hun vreemd.

• Frederik D

Maar jij op jouw beurt brengt wel enige nuanceringen aan tussen de diverse soorten islamcritici?

Hopelijk heb jij niet dat vreselijke spotje over tolerantie ingesproken.

Laat de islam eerst maar tolerant worden. Bijvoorbeeld in Irak en Indonesië.

• Sfred+

Je vergeet

Kop in het zand steken.

AMSTERDAM -

Schokkend beeldmateriaal van de jihadistiche organisatie Turkistan Islamic Party (TIP). De strijdgroep toont religieuze en militaire onderwijs van kinderen in de TTP-trainingskampen.

De beelden komen uit de vijfde aflevering van een videoserie, getiteld ‘De reizen van de gelovigen’. De dertig minuten durende video, in de Uyghur-taal, is geproduceerd door mediatak Islam Awazi, en is recent online gezet op jihadwebsites. De beelden tonen kinderen die rekenles krijgen, maar ook les in het omgaan met handwapens en geweren. Ook worden de kinderen blootgesteld aan anti-Chinese propaganda, video van militaire TTP-operaties en toespraken van TTP-leiders.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21080762/__Schokkend__Kinderen_worden_getraind_voor_jihad__.html

• Sfred+

(tu)

• LeSage

Als het zou helpen, zou ik op basis van deze film iedere georganiseerde religie willen verbieden………:(

• Sfred+

Censuur zijn de religies wereldwijd niet vreemd.

• LeSage

nou zo simpel is het nu ook weer niet.

als je niet kunt bewijzen dat iets er niet is, is daarmee nog niet bewezen dat het er niet is. Er is simpelwel nog niets bewezen.