Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wie durft wel??

• theo

Ondanks herhaardelijk aandringen durven Peri en Samuel niet toe te geven dat alleen christenen ( met het juiste/zuivere geloof natuurlijk ( het hunne) ) NIET door God worden toegelaten in de hemel na het aards bestaan.

Wie durft dat wel toe te geven?

• theo

Ellen heeft zich bij hetzelfde rijtje willen voegen inmiddels.

• Ellen-Josee

Wat is dat voor onzin?

• theo

Tsja, kijk maar na,, geen antwoorden , alleen maar enorme kronkels.

• Ellen-Josee

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16088400/16092876/re-ook-gij-zelf#msg-16092876

• samuel

16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe. 17 Want God heeft zijn Zoon niet in de wereld gezonden, opdat Hij de wereld veroordele, maar opdat de wereld door Hem behouden worde. 18 Wie in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld; wie niet gelooft, is reeds veroordeeld, omdat hij niet heeft geloofd in de naam van de eniggeboren Zoon van God. Johannes 3

Dat geloof ik!

Dag theo.

• theo

Durf je klip en klaar hier te schrijven, zonder kronkels en omhaal van woorden dat de 6 miljoen joden in de concentratiekampen WO2 ( en de rest en de huidige “” aardse helbewoners !!) die in een hel leefden en leven in de aardse hel door God in de nooitophoudende hel zijn/zullen worden geworpen??

• theo

We wachten af.

Morgen is er weer een dag , vogende week is er wer een week, volgende maand is er weer een maand, volgend jaar is er weer een jaar…..hoewel?? volgens veel christenen is het binnenkort echt afgelopen dus als er geen dag meer komt dan zien we het niet.

Evenwel, MOCHT er nog enige aardse tijd en dit prikbord zijn…ik wacht met spanning af..

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> We wachten af.

>

> Morgen is er weer een dag , vogende week is er wer

> een week, volgende maand is er weer een maand,

> volgend jaar is er weer een jaar…..hoewel??

> volgens veel christenen is het binnenkort echt

> afgelopen dus als er geen dag meer komt dan zien

> we het niet.

>

> Evenwel, MOCHT er nog enige aardse tijd en dit

> prikbord zijn…ik wacht met spanning af..

Waarom geef jij geen antwoord?

• theo

Lafaard, je weet mijn antwoord wel en durft zelf geen antwoord te geven..

Mijn antwoord dat God eindeloos barmhartig is en wat jij een valse leer noemt.