Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Over dat Kerstfeest dus

• Frans

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> ja… zoals wat Frans ?Ik zag dit staan

>

> Hoe doen jullie dat met je geloof? Volvreten en zuipen

>

> Ja ik zie het wat zoals . tis niks dan vreten en zuipen ……

Is het dan niet vaak zo ? Meestal zelfs ?

>.maar ja ik kan Marokkanen en die doen het ook. En ik zag meer of min -zo denk ik dan-

> dat het wat vreemd overkomt . . Zoals de topic begint van::

>

> Over datKerstfeest dus . Komt over van : wat een raar feest . …..

Ik ken er ook, maar het komt nooit in mij op om hen over dezelfde kam te scheren, net zoals ik niet wil dat iemand dat met christenen doet.

Overigens kunnen wij christenen nog wat leren van oprecht denkenden islamieten. Hiermee bedoel ik niet de extremen natuurlijk.

• ¥ Lotje ­­¥

Frans Schreef:

——————————————————-

> ¥ Lotje ­­¥ Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > ja… zoals wat Frans ?Ik zag dit staan

> >

> > Hoe doen jullie dat met je geloof? Volvreten en

> zuipen

> >

> > Ja ik zie het wat zoals . tis niks dan vreten en

> zuipen ……

>

> Is het dan niet vaak zo ? Meestal zelfs ?ja dat wel maar andersom ook zo of denk jij van niet . Marokkanen kunnen ook vreten hoor. ik zeg normaal eten maar als er vreten word geschreven doe ik even mee.

>

>

> >.maar ja ik kan Marokkanen en die doen het ook.

> En ik zag meer of min -zo denk ik dan-

> > dat het wat vreemd overkomt . . Zoals de topic

> begint van::

> >

> > Over datKerstfeest dus . Komt over van : wat een

> raar feest . …..

>

> Ik ken er ook, maar het komt nooit in mij op om

> hen over dezelfde kam te scheren, net zoals ik

> niet wil dat iemand dat met christenen doet.ik vond het wat happig over de Christenen De tekst negatief . van zo dat slik je maar . . Dus ik vond dat het spiegelbeeld even moet laten zien dat het niet alleen de Christenen zijn die volvreten, die het doen , andere geloven doen het ook .Ik vond het overkomen van: ons geloof is niet zo .einde verhaal hierover . anders krijg je een welles en nietes.

> Overigens kunnen wij christenen nog wat leren van

> oprecht denkenden islamieten. Hiermee bedoel ik

> niet de extremen natuurlijk.

• CU

Gisteravond een ander feest. Aftreden prins carnaval en opkomst nieuwe prins.

Veel muziek zoals “ik wil sex met die kale” en “ we hebben een bootje, die ligt in de Amstel” met natte kelen van de Grolsch. En me vergapen aan de dansmarietjes.

Kan geen ander feest tegenop.

• ¥ Lotje ­­¥

:D Dat is in het zuiden de 11 van de 11 de

je bent een week te laat . :D

• CU

Nee hoor, hier gaat op de 11e de stadsprins voor. Daarna komen al de andere carnavalsverenigingenaan de beurt en gaat elke vereniging bij de ander op visite. Zo is er bijna elke week vanaf de 11e wel ergens een feest.

• Nada

Daar heb je gelijk in. Ik vind dat helpen met kerst ook wel wat hypocriet, net of je je eigen geweten wil sussen voor de rest van het jaar.

• Nada

Nou opnaaien, dat was niet mijn oorspronkelijke bedoeling. Ik vroeg me gewoon af wat anderen doen met kerst. Vooral omdat je ineens ook zo'n reclame op t.v. ziet waarin een vrouw zegt: ik heb een kerstdiner voor iedereen georganiseerd en ik vraag ze om een donatie zodat ik dat weer kan doneren aan

“naam goed doel”.

Wij Marokkanen of Nederlanders van Marokkaanse afkomst zijn net mensen en eten ook wel eens te veel. Dat is toch menselijk? Als niemand teveel at dan was niemand te dik in Nederland ;)

• Boris

Trek je niets aan van Lotje. Ze is nogal vals en achterbaks.

• Sfred+

Waarom zeg je niet?

Wij Nederlanders islamitische afkomst eten ook wel eens te veel. Dat is toch menselijk? Als niemand teveel at dan was niemand te dik in Nederland. ;)

• Nada

Het geeft ook niets, ze mag zeggen wat ze wil zeggen.