Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Over dat Kerstfeest dus

• David

Nada Schreef:

——————————————————-

>

> Ik ga eten uitdelen bij het Leger des Heils. Kan

> je je gewoon voor opgeven en dan thuis wat soep of

> zo.

Leuk Nada.

Ik zit ook vol ideeen die we samen met de kerk willen uitvoeren.

We nemen allemaal elke week 2 producten mee zodat we een week voor de kerst ieder een kerstpakket bij elkaar hebben.

Verder houden we een braderie / rommelmarkt op 25 oktober om geld bij elkaar te halen voor nog meer kerstpakketten.

Een week voor de kerst nodigen we mensen in de buurt uit die op de (wacht)lijst staat van de voedselbank

Die krijgen dan een kerstmaaltijd aangeboden waarna ze na afloop het kerstpakket uitgereikt krijgen

Maar ook degene die niet komt krijgt een kerstpakket thuis.

Zelfs de islamitische Turkse bouwmaterialen winkel op de hoek sponsort ons

En nee er gaan geen dieren dood voor de maaltijd of kerstpakket.

Gewoon een heerlijke vegetarische maaltijd.

• Nada

Ik moet werken en ik heb dus gelogen over wat ik doe, wilde een discussie uitlokken over mededogen, maar dat is mislukt.

Mijn excuses dat jij dacht dat ik echt goed bezig was met de kerst en bij het Leger des Heils was om te helpen.

• perihelium

Nada Schreef:

——————————————————-

> Ik ga niet echt iets goeds doen, ik moet werken,

> maar wilde een discussie uitlokken wat volgens mij

> mislukt is ook.

Als je echt daklozen helpen wil met eten kan je dat ook beter de rest van het jaar doen. Met kerst is er al zoveel hulp dat ze kunnen kiezen waar ze gaan eten.

• Frederik D

Ik was niet boos, hoor. Ik probeerde een grapje te maken maar dat grapje ontaardde in domme nonsense en werd ook nog eens door mij geplaatst in een onaffe fase. Ik was wel een beetje boos op mezelf.

• Gonnie

Goed opgemerkt. :)

• Sfred+

Volvreten en zuipen en daarna niet vergeten te boeren, dat lucht op.

• Sfred+

Gewoon een heerlijke vegetarische maaltijd.

Heerlijk?

http://www.korps-politie-suriname.com/nieuws/nieuwsbronnen%20nationaal/archief%20nieuwsbronnen%20nationaal/2009/2009-08-nieuwsbronnen/lachend-varken.jpg

• ¥ Lotje ­­¥

Beetje opnaaien dus…..B)

Jij bent toch Marokkaanse .

Die leuke lampjes etc. met Kerst doen jullie toch niet????

Heeeeeee Nadaaaaaaaaaa hoe doen jullie het met suikerbrood na de ramadan . volvreten en zupen of is dat het niet B)-

• Frans

Respecteer dat iemand een eerlijk besluit neemt.

• ¥ Lotje ­­¥

ja… zoals wat Frans ?Ik zag dit staan

Hoe doen jullie dat met je geloof? Volvreten en zuipen

Ja ik zie het wat zoals . tis niks dan vreten en zuipen …….maarja ik kan Marokkanen en die doen het ook. En ik zag meer of min -zo denk ik dan- dat het wat vreemd overkomt . . Zoals de topic begint van::

Over datKerstfeest dus .

Komt over van : wat een raar feest . …..