Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Over dat Kerstfeest dus

• Nada

wat door onze middenstand verheven is tot een eet- en drinkparty. Er zullen ook vast mensen zijn die dan juist anderen uitnodigen die het minder hebben.

Hoe vier jij kerst?

Ik ga eten uitdelen bij het Leger des Heils. Kan je je gewoon voor opgeven en dan thuis wat soep of zo.

Hoe doen jullie dat met je geloof? Volvreten en zuipen of een tijd van nadenken?

• theo

Niet weer toch??

Ja dus.

Waarom een nieuwe opening terwijl we het al hebben lopen kauwen en slikken .

• Nada

Je lijkt me wel een lieverd. :)

• theo

Ben ik ook.

Nou ja, volgens velen in mijn omgeving, volgens veel prikkers niet.

Voor een aantal prikkers ben ik een hardnekkige luis in de weldoorvoede christelijke namaakpels.

• Nada

Onzin, weten anderen niet, niks van aantrekken.

• Frederik D

Ik ga uit eten bij het Leger des Heils. De soep daar wordt minder heet gegeten dan hij wordt opgediend. En uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de soep wordt geserveerd door een lieftallige jongedame. En de soep zal hopelijk veel soeps zijn. Met veel groentes, sliertjes en gehaktballetjes. Hopelijk is er ook gratis wijn en lekkere koffie tot besluit. En na afloop een goed gevuld kerstpakket.

:)

• Frederik D

(Nonsense. Sorry. Bericht gewijzigd.)

• Nada

Dan zal ik je nog gaan zien, maar ik weet dat dit van jou een soort van mislukt cabaret is. :) Ik ga je dus niet zien :(

• Nada

Kom op, niet zo boos zijn, dat wat je boos maakt houdt je uiteindelijk ook tegen om jezelf te zijn.

• Nada

Ik ga niet echt iets goeds doen, ik moet werken, maar wilde een discussie uitlokken wat volgens mij mislukt is ook.