Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Complete discussie verwijderd

• Boris

:)

• Gonnie

Dus die bekende persoon heeft uiteindelijk de touwtjes in handen, over het reilen en zeilen van dit bord.

• Boris

Het beste zou natuurlijk zijn wanneer de moderator zelf een verklaring zou geven, maar dat zal wel niet gebeuren…

• Boris

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Dus die bekende persoon heeft uiteindelijk de

> touwtjes in handen, over het reilen en zeilen van

> dit bord.

Dat geloof ik niet, onderstaand bericht heeft die bekende persoon ook gerapporteerd maar die is gewoon blijven staan.

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16077712/16077734/re-brothers-in-arms#msg-16077734

• CU

Meneer breed had er een paar berichten tussen gezet.

• Boris

En die berichten van breed waren ook al eerder op de avond verwijderd.

Dus blijft de vraag waarom daarna de hele topic verwijderd is.

• Douce.

Er waart hier een legertje fervente klagers rond, of moet ik het zichzelf overschattende zeikers en rapporteurs noemen? :D Gelukkig zijn er nog christenen hier die wat verdraagzamer zijn.

Douce

• madam mikmak

nou is Boris ook niet zo tolerant. Als je op politiek zelfs maar een verwijzing naar religie maakt, wordt het verwijderd, ook UFO´s, en hier komt ie janken. En zijn postings zijn van zeer laag nivo net als die van intellectueel Fred. Van mij mogen beiden wel een ban krijgen. Om maar te zwijgen van Le Sage. Ik heb afgelopen weken een ban gehad en dus heb ik zelf geklaagd over LeSage.

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Er waart hier een legertje fervente klagers rond,

> of moet ik het zichzelf overschattende zeikers en

> rapporteurs noemen? :D Gelukkig zijn er nog

> christenen hier die wat verdraagzamer zijn.

>

>

> Douce

Jij hebt geen normen en waarden en als je die wel hebt dan hoeven anderen zich daar niks van aan te trekken als ze bij jou op bezoek zijn? Dit prikbord heeft regels en dat die (gelukkig) niet al te streng worden gehandhaafd wil niet zeggen dat die niet hoeven te worden gerespecteerd.

• Douce.

Hierover ga ik niet (meer) in discussie.

30 km. van de kust is het al mistig genoeg.B)

Douce