Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

onmacht

• Douce.

Misschien omdat jij je eigen woorden moet dirigeren en niet die van een ander?

Douce

• perihelium

samuel Schreef:

——————————————————-

> Dan begin je eindelijk te begrijpen wat Douce

> zegt!

Denk jij dat God mensen nodig heeft om krachtig en levend te zijn of is het toch uit genade?

• Douce.

Haha….ze (ik heb er verschillende) wandelen gelukkig niet door m'n huis:)

Douce

• Nicole

Ik weet niet hoe vaak het nog gezegd moet worden Douce maar het is wel vermoeiend steeds te herhalen.

• Douce.

Ja, jij blijft doorzwammen, terwijl ik zeg…einde verhaal. Je moet en zal doordrammen..jammer voor jou, niet voor mij.

Douce

• samuel

Door God word je krachtig en levend door Jezus Christus Perihelium! En God werkt door mensen. En dat is genade, anders zou Hij het zelf doen!

Maar waarom wil je het niet begrijpen dat geloof samen moet gaan met werken door en uit geloof?

• perihelium

samuel Schreef:

——————————————————-

> Maar je moet hem wel lezen! Het is geen magisch

> voorwerp!

Ook als mensen de Bijbel afwijzen of niet lezen is het Woord van God krachtig en levend. Dat kan je moeilijk ontkennen, net zo goed is het voor ons van levensbelang om te zien en erkennen dat Gods Woord levend en krachtig is.

• Nicole

Ik ben klaar met jou, de Bijbel is zo dood als een pier als hij ongelezen/ongeopend in de kast staat als een boek met een band en ruim 1500 pagina's.

• Douce.

Ja, ik stop er dan ook mee. De gasten op peri's feestje zijn allemaal al de deur uitgejaagd.

En hij weet nog steeds niet waarom hij alleen staat met al de ingrediënten, die op zich zo goed zijn.

Douce

• Nicole

Juistem