Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

UFO´s komen uit de Tartarus

• madam mikmak

dit soort films heb ik al 1000000 keer gezien. Het echte werk is het Cometa rapport en John Keel. Al doet Stanton Friedman nogal minachtend over Keel, mijn zegen heeft hij. Keel weet 100 keer beter waar deze materie over gaat dan alle zoegnaamde topwetenschappers. En Nick Pope, die snapt ook niet hoe het kan dat de aarde door zoveel UFO´s bezocht wordt terwijl we toch maar afgelegen in de melkweg zitten.

• Frederik D

Maar wellicht iets wijzer dan jij.

Heb jij ooit een echte ufo aangeraakt en van dichtbij bestudeerd?

Kun je mij een stukje DNA van een alien overhandigen? Hebben aliens wel DNA? Of zijn hun genen anders dan de onze opgebouwd? Hoeveel hoofden heeft een alien?

• Frederik D

Nou, Professor Barrabas, Willi Wortel en Professor Grdytythghik (Van O B Bommel) weten raad.

• madam mikmak

er si allang alien DNA in de databank opgenomen maar dat heb ik al eens eerder gezegd maar dat heeft toch geen zin om aan jou te vertellen. Jij gelooft alleen Pia Dijkstra en de Telegraaf.

• Frederik D

Alien DNA?

Zou het niet mogelijk zijn dat de evolutie elders anders is verlopen zodat er geen DNA is ontstaan maar XYZ?

In welke databank? Door wie is dat vastgesteld?

• madam mikmak

jouw eigenwijsheid is pathologisch te noemen

• Frederik D

Dus je riep maar wat?

Gij zult geen holle praatjes afsteken. Ken je ie uitdrukking?

• samuel

16 Maar vermijd de onheilige, holle klanken; want zij zullen de goddeloosheid nog verder drijven, 17 en hun woord zal voortwoekeren als de kanker. 2 Tim.2

• madam mikmak

professor fred weet alle interessant discussies om te buigen tot nutteloos eigenwijs gekissebis over platte aardes en wetenschappelijk bewijs. je zal maar met hem getrouwd zijn. bah.

• Sietse 45

De pot verwijt……..