op de website van de CU zie ik in de reactie op het regeerakkoord in 1 paragraaf drie maal de woorden gezinnen en kinderen. Wat??? Men noemt dit zelfs de speerpunten van CHRISTELIJK NEDERLAND en datgene waar de christelijke waarden om draaien. Oh ja? Ik krijg allerlei onzin enquetes in mijn inbox maar mij wordt nooit eens gevraagad wat mijn speerpunten zijn.
Gisteren wenste de kerk van Alma ons al een fijne zondag. Nog afgezien van de andere enge dingen die ze allemaal zei. Jezus was gruwelijk vermoord en daardoor zijn wij niet strafbaar, nee we zijn ook nog rechtvaardig. Jezus lijkt zo meer op de leeuw van Perihelium. En de christen unie ook.
De kerk staat er niet bij stil wat het is om alleen elke week weer de zondag door te moeten brengen met weinig geld. De christen unie vraagt zich niet af wat dat eeuwige gezever over kinderen betekent voor ouders die graag kinderen willen hebben maar deze niet kunnen krijgen om wat voor reden ook. Tel je als eenzame zielepiet zonder kids niet mee dan? NEE. Althans niet voor de christelijke christenen.