Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

christen unie autisten

• madam mikmak

op de website van de CU zie ik in de reactie op het regeerakkoord in 1 paragraaf drie maal de woorden gezinnen en kinderen. Wat??? Men noemt dit zelfs de speerpunten van CHRISTELIJK NEDERLAND en datgene waar de christelijke waarden om draaien. Oh ja? Ik krijg allerlei onzin enquetes in mijn inbox maar mij wordt nooit eens gevraagad wat mijn speerpunten zijn.

Gisteren wenste de kerk van Alma ons al een fijne zondag. Nog afgezien van de andere enge dingen die ze allemaal zei. Jezus was gruwelijk vermoord en daardoor zijn wij niet strafbaar, nee we zijn ook nog rechtvaardig. Jezus lijkt zo meer op de leeuw van Perihelium. En de christen unie ook.

De kerk staat er niet bij stil wat het is om alleen elke week weer de zondag door te moeten brengen met weinig geld. De christen unie vraagt zich niet af wat dat eeuwige gezever over kinderen betekent voor ouders die graag kinderen willen hebben maar deze niet kunnen krijgen om wat voor reden ook. Tel je als eenzame zielepiet zonder kids niet mee dan? NEE. Althans niet voor de christelijke christenen.

• Frederik D

Beste Toeter,

Je hebt ons.

Ik vind dat elk fris christengezinnetje een eenzame christenziel als oom of tante moet adopteren.

• madam mikmak

het gaat erom dat de christen unie net doet of zij de spreekbuis zijn van christelijk nederland en dan ook maar even bepalen wat voor ons de geldende normen en waarden zijn. En dat keer op keer. Elke keer als die misbaksels in het nieuws komen, gaat het weer over kinderen dit en gezinnen dat. Dat moet gewoon eens afgelopen zijn.

Ik kan er best mee leven om de zondag alleen door te komen maar waar ik geen zin in heb is om steeds weer dat gezanik aan te moeten horen.

• samuel

madam mikmak Schreef:

——————————————————-

> het gaat erom dat de christen unie net doet of zij

> de spreekbuis zijn van christelijk nederland en

> dan ook maar even bepalen wat voor ons de geldende

> normen en waarden zijn. En dat keer op keer. Elke

> keer als die misbaksels in het nieuws komen, gaat

> het weer over kinderen dit en gezinnen dat. Dat

> moet gewoon eens afgelopen zijn.

>

> Ik kan er best mee leven om de zondag alleen door

> te komen maar waar ik geen zin in heb is om steeds

> weer dat gezanik aan te moeten horen.

Jij bent degene die het opzoekt en hier plaatst, dan moet je het niet opzoeken hoef je ook niet aan te horen.

Niet zo zeuren hoor!

• madam mikmak

oh ja, ik zeur, nou prima en laat die gezinnen maar eens wat minder kinderen fokken.

• Gonnie

Houd jij wel van dieren Madam-mikmak.?

Zo ja en heb jij geen huisdier.?

• madam mikmak

ik heb alleen een opblaaspop maar die is lek.

• perihelium

Jij komt toch ook uit een gezin?

• CU

Wat wil je dan? Net als die gezinnetjes met kinderen op zondag tussen de twee kerkgangen in het bed bevlekken en eerst een krant op tafel leggen met door de kindertjes te pellen pinda's.?

• Gonnie

Ja, maar dat was mijn vraag niet.

Het hebben van een huisdier kan je leven echt verrijken, maar dan moet je wel er veel van houden.