Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

wetenschappers: heelal is geschapen, Romeinen 1:20; Intellectuele Masturbatie

• Frans

Doe eens een beetje volwassen of ga naar een kindersite, alhoewel, dat wil ik ze ook niet aandoen. ::o

• madam mikmak

dat maak ik wel uit.

• Frans

Natuurloijk, het staat je helemaal vrij je belachelijk te maken jongen.

• Frederik D

Dat staat er helemaal niet.

• Frederik D

Je bent tenminste nu wel eerlijk.

• madam mikmak

het gaat er alleen om dat ik tegen 1 iemand tegelijk vecht en het behoorlijk slap van jou is (zoals altijd) om je in mijn gedoe met boris te mengen. Je kunt hem ook de waarheid zeggen want hij heeft nu zijn gram. Maar daar ben je te laf voor.

Oh ja, en geef eens commentaar op mij posting inhoudelijk anders dan het gezwam van boris dat toch alles onzin is. of ben je deaar te dom voor. Genoeg tijd verkloot aan jou.

• madam mikmak

nog een klant voor Hans Anders. neem Frans en Boris maar mee, dan krijg je misschien korting. Of je koopt met zijn drieèn 1 bril, kan ook.

• Frans

Als ik laf was zou ik je niet eens een antwoord gunnen, en of ik het met Boris eens ben en jij niet heeft er niks mee te maken, je doet (bent) belachelijk, klinkt niet laf in mijn ogen maar open en eerlijk mijn mening zeggen.

• madam mikmak

en jij bent een NEP professor.

• Boris

Dat doet hij inderdaad.