Op bijbelschool Foundation 4 Life op recreatieterrein De Betteld in Zelhem heeft zich een groot wonder voltrokken dat om onbegrijpelijke redenen de wereldpers nog niet heeft gehaald. Een hele klas met studenten werd genezen van been- en armlengteverschil! Meerdere studenten getuigen op hun weblog van het wonder.
“Week 2: “…Na de theorie gehoord te hebben gingen we zelf aan de slag. Volgens officiële cijfers heeft 80% van de wereldbevolking ongelijke benen. Daarom gingen een aantal mensen met rugklachten (de oorzaak van ongelijke benen) uit de klas naar voren om de beurt op een stoel zitten om te kijken of hun benen gelijk waren. Pieter ging voor ze bidden en we zagen alle 19 stuk voor stuk alle benen gelijk gaan. Prachtig om te zien.
Ik stond helemaal vooraan, omdat ik niets wou missen. Omdat ik vooraan stond werd ik gevraagd om het als eerste van de klas te doen, bij een klasgenoot. Even slikken natuurlijk, maar ik deed het. Ik pakte de voeten van het meisje en bad ervoor, en zie God door mijn handen de benen dit klasgenootje gelijk worden. Geweldig om te zien, en ontzettend bemoedigend. Daarna gingen we allemaal op de stoel zitten en voor elkaar bidden. Iedereen genas!! …”
“Week 2: “…Na eerst een hoop uitleg over hoe het allemaal in elkaar zat, gingen we zelf aan de slag. We gingen om de beurt op een stoel zitten om te kijken of onze benen even lang waren, en er daarna voor bidden. Super vet, want alle benen en armen kwamen gelijk! God is zó goed! Ik blijf hier zeker in oefenen want wat is genezing een vet onderwerp zeg! Zelf had ik ook geen nekpijn en rugpijn meer en ik voelde de kracht van God door mijn lichaam!…”
“11-9-2012: …Genezing, les over genezing. We gingen bij elkaar kijken of de benen gelijk waren of voeten, toen voor gebeden en ze groeide gewoon aan! Ik mocht zelf ook voor iemand bidden voor zijn voeten, er zat een teenslipper dikte verschil. Ik dacht, Heer is dit ook voor mij weg gelegd? Dus ik begin met bidden, en zijn amper een paar keer Jezus, en de voet groeide aan! GOD IS GOED!…”
“Vandaag ging het over genezing, en dat gingen we ook gelijk in de praktijk brengen door voor verschillende dingen te bidden! Mijn benen bleken ongelijk te zijn, dat wil zeggen dat er in je rug iets zit waardoor er lengte verschil ontstaat. Tijdens dat er daarvoor gebeden werd voelde ik een ongewone trilling en toen ik mijn ogen weer open deed waren mijn benen gelijk!…”
Toen de studenten daarna de straat opgingen om ook daar voor genezing te bidden, werden ook Zelhembewoners van hun beenlengteverschil bevrijd (zie afbeelding). HIER nog meer getuigenissen. Op de bijbelschool wordt onder meer les gegeven door gastdocenten als David de Vos, Martin Koornstra, Herman Boon, Marcel en Lydia Zimmer, Wilkin van de Kamp en Daniël Renger. Een garantie voor succes, zo blijkt.
http://goedgelovig.wordpress.com/2012/10/18/wonderbaarlijke-genezing-op-bijbelschool/