Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Nieuwe dag

• Frans

Spr 17,9

Wie een overtreding bedekt, jaagt liefde na; maar wie een zaak ophaalt, brengt scheiding tussen vrienden.

Ef 4,26

Geraakt gij in toorn, zondigt dan niet: de zon mag niet over een opwelling van uw toorn ondergaan;

Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Zullen we ?

• Nicole

Speciaal voor jou Frans Psalm 51

Je bent een toppertje

• Frans

Een prachtige (toepasselijke) psalm Nicole, dank daarvoor. :)

• Nicole

Ik zoek ze nooit zelf uit, ik heb iets met Psalmen en God leidt me daarin en Hij wees me op deze

Dank God maar dat Hij me gestuurd heeft

• Frans

Zo werkt het inderdaad, maar het betekend wel dat je geluisterd hebt ;-)

• Nicole

Absoluut en weet je vaak praten we zelf te veel tot Hem zonder echt te luisteren wat Hij ons te zeggen heeft.

Stilte momenten laten je luisteren en maken je nederig

• Nicole

Ik heb het eens gehad toen mijn man een profetie kreeg van iemand die ons niet kent en wij haar niet, je wordt van je stoel geblazen als je dat dan hoort en tijdens het bidden dat ze samen deden kreeg ik van God door dat als ze klaar waren met bidden ik voor hem een Psalm moest voorlezen. Nu ken ik ze echt niet uit mijn hoofd en ik zocht hem op en het was precies aansluitend op de profetie. Zo zie je hoe groot God is en wat Hij met je doet als je maar kan luisteren, als je wil luisteren en niet alleen maar leeft in je eigen kleine wereldje.

Ik zag net op mijn FB dat er een band in Nederland is “Sons of Korah” die concerten geeft. Ze zingen alleen maar Psalmen en ik ben eens gaan luisteren op YouTube, zo mooi maar helaas te laat gezien en alles is al uitverkocht in onze buurt

• perihelium

Frans Schreef:

——————————————————-

> Spr 17,9

>

> Wie een overtreding bedekt, jaagt liefde na; maar

> wie een zaak ophaalt, brengt scheiding tussen

> vrienden.

>

> Ef 4,26

>

> Geraakt gij in toorn, zondigt dan niet: de zon mag

> niet over een opwelling van uw toorn ondergaan;

>

> Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

>

> Zullen we ?

Je had toch op mij kunnen reageren of helemaal niet in plaats van het hier weer op te halen?

• Frans

Ik heb het opgezocht EN psalm 51 zongen ze ook, erg mooi, echt mooi. Meestal houd ik niet zo van geforceerde bijbelteksten in muziek, maar dit is prachtig gedaan.

• Stefan

.